• Ja vreselijk, ik heb echt zo'n gevoel dat er iets aan zit te komen waardoor het gewoon niet meer lukt om te schrijven. Een voorgevoel, en omdat ik het vaker heb gehad dat ik gewoon 1 jaar lang niks moois op papier kan krijgen vind ik dit echt geen pretje. En dan krijg ik net ook nog even commentaar op een story van mij, terwijl het toch mijn story is en ik mag weten wat ik precies schrijf?! En ik weet dat ik me dat niet aan moet trekken maar op het moment heb ik gewoon het gevoel dat niemand het meer leuk vind ofzo.

    Oke dit klinkt vast raar. MUH
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ah, dat ken ik ):
    Dat er iets gebeurt, maar je weet niet wat..
    Het komt goed, im sure!

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 14:38 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ah, dat ken ik ):
    Dat er iets gebeurt, maar je weet niet wat..
    Het komt goed, im sure!

    Ik weet het niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik weet het niet.


    In the end everything will be alright, and if it isn't alright, it's not the end. : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Muuhh, dat is inderdaad niet leuk. En commentaar krijgen is echt verschrikkelijk, jij mag schrijven wat je wilt en hoe je het wilt. Proberen te negeren. Ga even naar buiten, schreeuw luid, trap tegen een boom en laat die frustratie eruit. Volgens is er iets dat je gedachten blokkeert, waardoor je zo'n gevoel hebt. Althans, bij mij is het zo :x Veel succes!


    Olive

    Authors schreef:
    Muuhh, dat is inderdaad niet leuk. En commentaar krijgen is echt verschrikkelijk, jij mag schrijven wat je wilt en hoe je het wilt. Proberen te negeren. Ga even naar buiten, schreeuw luid, trap tegen een boom en laat die frustratie eruit. Volgens is er iets dat je gedachten blokkeert, waardoor je zo'n gevoel hebt. Althans, bij mij is het zo :x Veel succes!

    De buren zouden raar opkijken, maar het klinkt verleidelijk. En ja er zit vast iets in mijn hoofd wat het blokkeerd maar ik weet niet wat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    De buren zouden raar opkijken, maar het klinkt verleidelijk. En ja er zit vast iets in mijn hoofd wat het blokkeerd maar ik weet niet wat.


    Probeer eens rustige muziek op te zetten en zo goed mogelijk je hoofd leeg te maken en alle warboel eens op een rijtje te zetten. Het kan eventjes duren, maar je komt er vast beter uit.. En dan lukt het je weer om te schrijven (:


    Olive

    je moet je hoofd vullen!
    met koekjes, muziek lieve mensjes blablaa
    alleen met positieve dingen dus :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet wat je bedoelt. Er zit iets in je hoofd maar het wil er niet uit. Alsof het verdwijnt zodra je het wilt opschrijven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik weet wat je bedoelt. Er zit iets in je hoofd maar het wil er niet uit. Alsof het verdwijnt zodra je het wilt opschrijven.

    Idd dat heb ik ook! :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien komt dat omdat je teveel druk op het schrijven legt, waardoor het meer een soort van 'moeten' word ipv schrijven voor de fun? : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.