• Members of the WAG-gang

    Talihina - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tranquillo - Elena - WAG van David Villa.
    Moonstruck - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Brunito - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Royaal - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:25 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tranquillo schreef:
    Wat is er vandaag gebeurd dan, Lynn?
    En waarom ben je chaggie esther? ):
    Ik was gisterenavond al om acht uur in mijn bed gekropen, iets wat ik anders nooit doe, maar ik had verschrikkelijke hoofdpijn. s Nachts heb ik slecht geslapen en s ochtends ben ik met nog meer hoofdpijn en buikpijn opgestaan. Waarschijnlijk komt mijn buikpijn door mijn maandstonden die ik trouwens al drie fucking weken heb! Volgens mij is er echt iets niet juist daar beneden..
    Maar dus, ik wou eigelijk thuis blijven maar mijn mama dacht dat ik toneel speelde omdat ik al heel de week zat te zeuren dat ik vandaag waarschijnlijk weer modelteken had en ik daar geen zin in had dus dacht zij dat ik gewoon niet naar school wou. Dus tijdens mijn vier uur naakttekenen werd ik echt misselijk en kreeg ik ook nog eens last van mijn rug en zat mijn schouder opeens vast en kon ik die niet goed meer bewegen en dat was net aan de arm waarmee ik schrijf..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maestro schreef:
    (...)Ik was gisterenavond al om acht uur in mijn bed gekropen, iets wat ik anders nooit doe, maar ik had verschrikkelijke hoofdpijn. s Nachts heb ik slecht geslapen en s ochtends ben ik met nog meer hoofdpijn en buikpijn opgestaan. Waarschijnlijk komt mijn buikpijn door mijn maandstonden die ik trouwens al drie fucking weken heb! Volgens mij is er echt iets niet juist daar beneden..
    Maar dus, ik wou eigelijk thuis blijven maar mijn mama dacht dat ik toneel speelde omdat ik al heel de week zat te zeuren dat ik vandaag waarschijnlijk weer modelteken had en ik daar geen zin in had dus dacht zij dat ik gewoon niet naar school wou. Dus tijdens mijn vier uur naakttekenen werd ik echt misselijk en kreeg ik ook nog eens last van mijn rug en zat mijn schouder opeens vast en kon ik die niet goed meer bewegen en dat was net aan de arm waarmee ik schrijf..
    Dat is echt balen (no_chears)
    Anders moet je even van dat medalgan of zo op je schouder smeren? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Dat is echt balen (no_chears)
    Anders moet je even van dat medalgan of zo op je schouder smeren? (:
    Ik vraag straks gewoon aan mijn bomma om mijn rug en schouders te masseren (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maestro schreef:
    (...)Ik was gisterenavond al om acht uur in mijn bed gekropen, iets wat ik anders nooit doe, maar ik had verschrikkelijke hoofdpijn. s Nachts heb ik slecht geslapen en s ochtends ben ik met nog meer hoofdpijn en buikpijn opgestaan. Waarschijnlijk komt mijn buikpijn door mijn maandstonden die ik trouwens al drie fucking weken heb! Volgens mij is er echt iets niet juist daar beneden..
    Maar dus, ik wou eigelijk thuis blijven maar mijn mama dacht dat ik toneel speelde omdat ik al heel de week zat te zeuren dat ik vandaag waarschijnlijk weer modelteken had en ik daar geen zin in had dus dacht zij dat ik gewoon niet naar school wou. Dus tijdens mijn vier uur naakttekenen werd ik echt misselijk en kreeg ik ook nog eens last van mijn rug en zat mijn schouder opeens vast en kon ik die niet goed meer bewegen en dat was net aan de arm waarmee ik schrijf..
    Awh, wat balen meisje! Kan je niet een dagje gewoon niets doen en lekker uitzieken/rusten in je bedje? Beterschapjes in elk geval


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)Awh, wat balen meisje! Kan je niet een dagje gewoon niets doen en lekker uitzieken/rusten in je bedje? Beterschapjes in elk geval
    Daar heb ik echt absoluut geen tijd voor. Ik moet dit weekend mijn Kunst & Cultuurboekje afmaken, een masker maken voor Kunstgeschiedenis over Rococo, schetsen maken voor Waarneming, 3 schetsen maken bij het thema "Ritme", en nog een foto maken voor "Emotie".
    Dat de examens maar snel komen dat ik daarna twee weken vakantie heb. I need them!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga eten. Doeg <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maestro schreef:
    (...)Daar heb ik echt absoluut geen tijd voor. Ik moet dit weekend mijn Kunst & Cultuurboekje afmaken, een masker maken voor Kunstgeschiedenis over Rococo, schetsen maken voor Waarneming, 3 schetsen maken bij het thema "Ritme", en nog een foto maken voor "Emotie".
    Dat de examens maar snel komen dat ik daarna twee weken vakantie heb. I need them!

    Oh, d'as dan zeker balen ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Byebye Anne. Eet lekker!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    eetsmakelijk Anne!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Oh, d'as dan zeker balen ):
    Indeed. Maar ik ga nu weer verder werken. Ik moet nog maar drie kleine deeltjes doen voor mijn K&C boekje en dan kan ik dat nog eens doorsturen naar mijn leerkracht zodat ik dat vandaag al voor de helft kan afmaken. Ik ga echt blij zijn als dat af is!

    Byebye, see you tonight ofzo (: <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben er vanavond niet, ga naar de nieuwste Twilight haha! Succes! <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DOEIDOEI ANNE <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ben ik weer (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben er ook weer


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ook (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind