• Mijn vriendin is morgen jarig dus is er een feestje. De bedoeling is volgens mij dat we na een of andere dans avond gaan. Erna gooien we de jongens de wagen uit en word het een meidenavond. Compleet met maskers,nep nagels etc.

    Zaterdag gaan we volgens mij ook uit en zondag word een luidag.

    En jij?

    Update:
    Zaterdag gaan we na discotheek Peppermill. En zondag word een broer-zus dag voor mijn broer en mij. Mijn ouders zijn dan namelijk weg.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:39 ]

    Write, sleep, eat. In that order.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    uitslapen.(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Eh, ik ga naar mijn vriend. Lekker rustig aandoen.


    Your make-up is terrible

    Huiswerk, huiswerk, o en ik ga naar de opendag van UM.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerst even kijken of mijn drukke slaap-schema er nog iets tussen laat *O*


    Let it come and let it be

    Weekend vieren.

    Open dagen bezoeken en zondag familieuitje (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Probaly nothing. Als vrijdag als weekend zo tellen, dan zou ik in het weekend naar de bios gaan maar vrijdag telt niet mee als weekend dus ga ik gewoon op vrijdag naar de bios.(Snap je het nog?)
    Waarschijnlijk gewoon luieren, lezen en achter mijn laptop zitten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb een date met een hele leuke jongen (wbw)


    -

    huiswerk, huiswerk en huiswerk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Naar Lion King 3D met mijn tante. :3


    To love is to destroy.

    Counterpoise schreef:
    Eerst even kijken of mijn drukke slaap-schema er nog iets tussen laat *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bedoel je met wagen een auto of zo'n stoetwagen achtigding :'D Want dat zie ik namelijk voor me :p
    Ik ga morgenavond naar Breaking Dawn met 3 vriendinnen en daarna misschien nog wat gaan drinken.
    Zaterdagmorgen mijn laatste rijles, dus dan mag ik alleen rijden =D Dan wat schoolwerk en in de avond naar mijn vriend toe. Lekker lang uitslapen enzo.
    En zondagnamiddag gaan we met het gezin naar mijn tante voor mijn nichtje haar verjaardag


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vrijdag: school. vrijdag avond: chillen. zaterdag: chillen. zaterdagavond: uiteten want opa is dan jarig (: zondag: chillen + huiswerk.


    Life is a beautiful struggle

    Wss naar de film met mijn mama, en anders slapen en eten (joehoe)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”