• Okay, ze waren best leuk bij ons. Maar het wordt steeds minder omdat de school steeds groter wordt, daarom ga ik ook alleen nog maar naar bovenbouw feesten, maar daar gaat het niet om.

    Afgelopen schoolfeest waren er een aantal 3e of 4e klassers die hadden gedronken, en ik weet niet hoe ze aan het alcohol kwamen in school want ze hebben het niet op onze school en t'is ook verboden, maar er waren 3 die zich in een coma hadden gezopen. Geez, het ziekenhuis is weer blij met onze school.

    Ik snap dat echt niet, dat je drinkt, oké, want zo heilig ben ik nou ook niet. Maar je moet wel je grenzen kunnen toepassen, zéker op een schoolfeest waar allemaal van die jonge brugpiepers nog rondlopen.. (cat)

    Maargoed, hoe gaan de schoolfeesten bij jullie er aan toe?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mijn vorige school was het echt supergaaf. Maar het Murmellius stond ook bekend om dat het een 'feestschool' was.
    Op de school waar ik nu zit zijn ze supersaai. En dan bedoel ik ook ECHT ontzettend saai. Niemand danst,iedereen verveelt zich kapot en heel vaak eindigt het al voordat het "gestopt" moet worden, omdat iedereen weggaat 8D Alleen de laatste keer was interessant, want toen kwam de politie langs omdat er teveel overlast was, en toen had een klasgenoot een agent uitgescholden :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tja, bij ons is de helft zielig aan het doen, 25% doet sletterig, 24% is aan het giebelen en de overige 1% ben ik. En Leo, Stijn, Niels en nog wat van mijn vrienden. Buh, me hates school.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?


    comfort in c h a o s

    Ik heb geen schoolfeesten :W


    -

    Assassin schreef:
    Ik vind het dom als mensen zoveel zuipen dat ze in een coma raken, op een schoolfeest. Zonder kan je het toch ook leuk hebben?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De schoolfeesten op mijn middelbare school waren dodelijk saai.
    Op mbo hebben we geen schoolfeesten, hihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Bij mij wordt er geen alcohol geschonken. Het is alleen nogal stom omdat er bijna alleen maar bruggertjes komen.


    26 - 02 - '16

    Wij hebben geen schoolfeest. Wel enkele activiteiten ('talentenjacht', 'ontgroening: alle brugklassers en nieuwe moeten iets doen, dansje,...' '100-dagen optreden door zesdes')onder alle leerlingen en leerkachten, maar dat is gewoon een namiddag tijdens de lessen.

    Oh: Juist. We hebben het schoolbal nog. Daar mag je pas in je vierdejaar naartoe gaan (mijn eerste jaar) Er wordt alcohol geschonken, maar je krijgt er pas als je een bandje aanhebt van 16+ ofzo, ik weet het niet. Jonger mag je niet, tenzij je uitgenodigd wordt door een oudere.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:13 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben 'dansfeesten' voor 1e, 2e en 3e-klassers, maar geen enkele 3e-klasser gaat daar nog heen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...