• Naar aanleidig van mijn vorige topic.

    Is mijn inschrijving toch geaccepteerd! Heb ik nog een hele hectische tijd gehad met het regelen van een saxofoon. En ben ik die gaan afhalen en rechtstreeks naar mijn eerste les gegaan. Mijn onderlip doet nu best wel zeer, maar ik vond het echt tof. Ik kan toch al een paar noten spelen. Na 6 jaartjes dwarsfluit ook nog saxofoon erbij :'D
    Nu nog een naam voor mijn saxofoon verzinnen. Omdat het kan.

    Dus iemand suggesties? Hoe was jouw eerste instrument les en heeft 'ie ook een naam?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Super!
    Haha een naam voor je saxofoon? :D Ik zal even nadenken want ik kan niet meteen iets bedenken.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:15 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Patrick (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Murphy!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Henk;)


    •*• Lululu •*•

    Leuk! En ik heb een gitaar en keyboard, maar ze hebben geen namen of zo. :'D

    Patholoog schreef:
    Murphy!


    Die vind ik tot nu toe al geniaal! Dan kan ik hem als afkorting Murph noemen. Murph & Maria (dwarsfluit). :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Patholoog schreef:
    Murphy!


    26 - 02 - '16

    EddyxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.