• Ik wil graag een touchscreen telefoon maar ook met een toetsenbord, zoals de HTC Cha Cha of de Samsung Galaxy Txt.
    Maar ik weet niet welke van de twee ik moet kiezen.
    De prijs doet er niet zo toe, zo lang het niet boven de 300 uit komt.
    Heeft iemand een van deze twee telefoons (of ene die erop lijkt) en kan mij hier een beetje over vertellen.
    Welke zouden jullie kiezen in deze situatie?
    Het toestel moet sowieso een Android systeem hebben, want dat vind ik het fijnste.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    HTC Cha Cha: Click
    Samsung Galaxy Txt: Click

    Ik zou de Galaxy nemen(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ken iemand met de HTC Cha Cha, ik heb hem geprobeerd, en die is heel fijn (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De vriend van mijn moeder heeft een Galaxy S of SII, hij heeft regelmatig problemen met het touchscreen van dat ding :'D


    Let it come and let it be

    Ik heb de Samsung Galaxy S Plus en het touchscreen werkt goed, hij is ook snel. Maar ik weet dus niet hoe dat zit met de text versie.

    Neem de HTC, die heb ik ook (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alle moderne telefoons zijn stom (A)

    Telefoons zijn er om te bellen en te smsen, en laptops en pc's zijn er om te internetten ;)

    Maar ik ben ouderwets :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een vriendin van me heeft de samsung en volgens haar is die heel fijn. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb een Nokio 1616 van 25€ dus ik zou beter zwijgen, maar ik zou de samsung in het wit nemen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nope, sorry, ik ken deze ook niet.
    Momenteel werk ik met twee halfkapotte gsm's (ene: touch: half scherm gebarsten, touch werkt nog perfect, tweede: kan de helft van de tijd niet sms'en)
    Ach, mobieltjes zijn om te bellen en sms'en... meer moet het niet kunnen. Geen mening.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb een nokia x3-02 half touch half teep. hij is wel fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb de samsung galaxy s en ik ben er verliefd op. Topding. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Samsung Galaxy Txt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    je hebt er ook zo eentje van samsung met touch aan de voorkant en dan langs de zijkant openschuiven voor het toestenbord, als ik geld had zou ik er zo een willen :3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een galaxy apollo,in het begin werkt ie goed maar na een tijdje begint ie langzaam te doen. Ik kan nu zelfs niet meer op internet omdat mn telefoon geen wifi-netwerken meer scant =/
    Maar hij kan wel tegen regen want ik heb hem ooit eens onder de douche gelegd terwijl ie gewoon aan was xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms