• Ik heb laatst een topic gemaakt over Apocalyptica @013, wat gisteren dus was. En de beste woorden om dat concert te omschrijven zijn hooooly shit.
    Het begon al goed. In de garderobe en bij de trap richting de zaal werd er muziek gedraaid door een DJ, die naast de trap stond. En toen we daar langs liepen zagen we dat het gewoon de drummet van Apocalyptica was :'D Maar we konden niet met hem op de foto, want hij had een pet op die naar beneden stak, anders zou iedereen hem herkennen, maar hij kon ons dus ook niet zien.
    Het voorprogramma, Livingston, was ook echt ontzettend goed. Ze komen uit Londen, maar de zanger is Afrikaans (Wat je dus echt NIET kon zien, maar goed), en aangezien ze daar ook Nederlands spreken, begon hij in het gebrekkig NL tegen ons te praten :'D Was kei schattig. En toen het concert afgelopen was stond de band gewoon zelf bij de deur flyers van hun band uit te delen :'D Toen zei ik nog ff tegen de gitarist hoe cool hij wel niet is.
    Maar goed, we kwamen daar dus voor Apocalyptica. We hadden echt de perfecte plek, we stonden bijna in het midden, en op het 2e opstapje zodat we én dichtbij stonden én alles konden zien.
    Ze hebben echt een goede show neergezet, en zo ontiegelijk goed gespeeld. Zowel de ballads als de dikke metalnummers. En ze hadden een zanger mee, die de nummers 'I don't care', 'I'm not Jesus' en 'End of me' zong. En ze speelden een toegift van een half uur 8D
    Voor de geïnteresseerde: Kijk en bewonder:
    Master of puppets Live
    Beautiful Live
    Ze hebben trouwens ook echt humor :'D Op een begeven moment vroeg Eicca wie er allemaal al het nieuwe album had, wat maar weinig mensen hadden. 'Okay, good for you. Now I wonder.. What the fuck is wrong with all the other people? After the show, go buy a copy, because it's awsome. Ask your mother, I know she has one.' En Paavo was facking hyper, en toen ze heel even stil waren om te drinken en te stemmen etc ging hij heel het podium door dansen als een robot, en met zijn kont staan te schudden enzo :'D
    - De filmjes zijn trouwens niet van mij. Mijn camera besloot er net voor het concert mee op te houden.
    - Ik geloof dat dit mijn langste topic ooit is .__.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 15:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Fijn dat het leuk was.
    -Ik weer zielig zijn modat ik nooit mag-


    Food.

    OHMYYORK schreef:
    Fijn dat het leuk was.
    -Ik weer zielig zijn modat ik nooit mag-

    Had je willen gaan dan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leuk dat je het naar je zin had haha ;D


    I rather love then fight.

    Haha, klinkt echt super leuk!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -jalooeeeers!-


    Hope goes lost but never dies.