• Jep, Titanic komt weer in de bios maar dit keer in 3D.
    Ik ga er denk ik wel heen. Een film in de bioscoop kijken is toch wel iets anders dan dat je 'm thuis kijkt.

    Ik denk niet dat ik dat wil zien, I would never dare to get on a boat again :'D

    Nee serieus, ik heb de film nog nooit gezien, nooit tijd of zin gehad om hem te zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    Ik denk niet dat ik dat wil zien, I would never dare to get on a boat again :'D

    Nee serieus, ik heb de film nog nooit gezien, nooit tijd of zin gehad om hem te zien.

    Je moet 'm serieus gaan kijken! Normaal gesproken houd ik ook niet echt van dit soort films, maar hiervoor moet je echt een uitzondering maken. Je hebt toch niks te verliezen? :3

    Oh god, not more dramatic movies. Kill it. Kill it dead. Kill the genre!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik haat 3D.


    Let it come and let it be

    RainbowDash schreef:
    Oh god, not more dramatic movies. Kill it. Kill it dead. Kill the genre!

    Gtst, dat is pas dramatisch. :W

    Counterpoise schreef:
    Ik haat 3D.

    Mja ik eigenlijk ook. :'D
    Maar voor dit soort dingen maak ik uitzonderingen. :Y)

    Counterpoise schreef:
    Ik haat 3D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    seriously kate en jack zijn echt een droomkoppel<3
    Ik krijg altijd kippenvel van deze film en ga hem zeker in 3d zien !


    I solemny swear i am up to no good

    Please no. Waarom halen ze al mijn jeugdsentimenten weer van de plank om ze in 3D te maken? Dalijk maken ze een film over Regenboogvis in 3D. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DavidGuetta schreef:
    seriously kate en jack zijn echt een droomkoppel<3
    Ik krijg altijd kippenvel van deze film en ga hem zeker in 3d zien !

    Inderdaad :3

    Jackal schreef:
    Please no. Waarom halen ze al mijn jeugdsentimenten weer van de plank om ze in 3D te maken? Dalijk maken ze een film over Regenboogvis in 3D. (no_chears)

    Tja... naja ik zie het als een kans om de film in de bios te zien. (:

    ik heb Titanic nog nooit gezien, omdat wij best wel vaak met een boot gaan en ik waarschijnlijk dan geen boot meer op durf.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 14:07 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jackal schreef:
    Please no. Waarom halen ze al mijn jeugdsentimenten weer van de plank om ze in 3D te maken? Dalijk maken ze een film over Regenboogvis in 3D. (no_chears)


    SLOAN.

    Ik hoop dat ie nog voor 20 november in de bios is. Dan kan ik hem nog zien voor 1 euro, ghehe :Y)

    Counterpoise schreef:
    Ik haat 3D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.