• Ja, vandaag bij mij op school...

    Een vriendin was een beetje aan het spelen met een kerel die ik ken, en hij had haar opgepakt en op de grond laten vallen. (Per ongeluk)
    Ze viel redelijk hard plat op haar rug en begon niet veel later bloed te hoesten.

    Dus was ze naar het secretariaat gegaan om te vragen om naar huis te gaan, zodat ze meteen naar de dokter kon, omdat bloed ophoesten nooit gezond kan zijn.
    Die vrouw van het secretariaat zo; "Ik ga je niet naar huis laten gaan, je moet van mij nog wachten en als het dan niet beter is kan je na school naar de dokter gaan."

    Het meisje liet zelfs aan de vrouw zien hoe ze bloed ophoestte, dus het was niet gespeeld...
    De kans is groot dat het een ingeklapte long is, dus snap ik niet waarom ze haar laten wachten...
    Moest ze dan wachten tot ze neerviel?

    Tsss sommige mensen zijn écht achterlijk onverantwoord...


    Edit: Met het meisje is alles in orde...Ze is na school naar de dokter gegaan, maar de dokter kon niets ergs vinden. Het is wel zo dat als ze nog bloed blijft ophoesten en pijn krijgt, moet ze naar spoed.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 12:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat als er nu iets gebeurde met dat meisje terwijl ze naar huis fietste? Dan was het haar verantwoordelijkheid geweest..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh mijn god. Bij ons op school zou je echt meteen naar de dokter gestuurd worden.


    <3

    Negligible schreef:
    Wat als er nu iets gebeurde met dat meisje terwijl ze naar huis fietste? Dan was het haar verantwoordelijkheid geweest..


    School had haar ouders moeten bellen.


    Food.

    Avil schreef:
    (...)

    School had haar ouders moeten bellen.

    Ja, dat is waar


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar

    Onze school kon haar ook naar een ziekenhuis brengen...
    Dat zou niet de eerste keer zijn dat ze dat doen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jezus wat idioot...


    Bad decisions make good stories.

    hoe.dafuq.komt.het. dat mensen van het secretatiaat altijd zulke kutmensen zijn!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Serieus, ze hadden meteen haar naar het ziekenhuis moeten brengen. Wat een k*t secretariaat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ze hadden gewoon een ambulance voor d'r moeten bellen. Net zoals mijn school deed voor een jaargenote van me


    Physics is awesome

    Seel schreef:
    hoe.dafuq.komt.het. dat mensen van het secretatiaat altijd zulke kutmensen zijn!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Seel schreef:
    Hoe.dafuq.komt.het. dat mensen van het secretatiaat altijd zulke kutmensen zijn!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bitchie

    Ik zou gwn zelf actie ondernemen hoor


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap het aan de ene kant wel dat ze haar niet naar huis liet gaan, want als er met dat meisje iets gebeurde onderweg, dan was die school daarvoor verantwoordelijk.
    Maar ze had op z'n minst wel haar ouders of een ambulance kunnen bellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    Wat. Een. Bitch.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 15:08 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.