• [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat suckt
    Ik wens je echt heel veel sterkte
    Je kan mij altijd pbben als je er met iemand over wilt praten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt kut van hem. Hij zou zich niet tegen moeten laten houden door afstand en je vader. Ik wens je echt heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als hij zich laat tegen houden door de afstand en jouw vader, is hij jou niet waard.
    Je komt eroverheen, echt waar! Sterkte (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sem, als het zo moet heeft hij misschien wel gelijk, je kunt beter krijgen. Probeer even rustig aan te doen en stiekem was ik al bang voor dat van je vader wegens toch een oude familiecultuur. Het is oprecht verschrikkelijk, maar weet wel dat jij je hier niet minder om moet voelen, jij bent nog steeds jij en daar gaat niets iets aan veranderen. Je moet alleen even voor jezelf een punt vinden waarop je zegt: 'Ik ben er overheen.'


    Let it come and let it be

    Jeetje... Dat is echt heel kut. Heel veel succes, ik vind het best lullig van hem.


    Your make-up is terrible

    Hij is je gewoon niet waard. Als afstand en je vader jullie liefde tegenhoudt, is jullie liefde echt waardeloos


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Echt super kut zeg :(

    Huil maar eventjes lekker uit, krop het niet op. Het is niet makkelijk iemand te laten gaan van wie je houdt. Neem de tijd om je hart te luchten en zoek afleiding. Spreek af met vriendinnen om erover te praten, of juist wat leuks te doen :)

    Sterkte meisje. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pff.. dankje.. ;c


    I live for the applause, you will die for it.

    Zoiets is zuur, maar bedenk je een ding: het is beter dat hij zoiets nu eerlijk toegeeft dan nog maandenlang een relatie met jou door te zetten terwijl hij niet om je geeft. You gave it a shot, niet elke liefde is ware liefde.
    En ik vind het ongelofelijk klote dat je ouders (met name je pa) zo tegenwerken. Ken een Turkse jongen bij wie datzelfde ongeveer gebeurt. Gelukkig kun je hier je hart tenminste luchten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ahw dat is inderdaad heel kut, maar ik denk inderdaad dat het zo niet had gewerkt, heb ook iets dergelijks meegemaakt en ik heb het moeten uitmaken van mijn ouders. Je komt er wel bovenop! Ik ben blij dat hij nu eerlijk is geweest!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik ken het meisje !
    Zo ben ik laatst ook gedumpt alleen hield hij al 4 weken niet meer en heeft me voorgelogen en me nog wel betast als je snapt wat ik bedoel.
    Het is idd heel erg kut, maar zo'n jongen is je niet waard echt niet !
    En wat je moeder zei , zei mijn moeder ook, alleen hoef ik hem echt niet terug!
    Het komt goed meisje, ooit komt er een jongen op je pad die wel super is !
    Sterkte iig !-hug-(kudo)


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta schreef:
    ik ken het meisje !
    Zo ben ik laatst ook gedumpt alleen hield hij al 4 weken niet meer en heeft me voorgelogen en me nog wel betast als je snapt wat ik bedoel.
    Het is idd heel erg kut, maar zo'n jongen is je niet waard echt niet !
    En wat je moeder zei , zei mijn moeder ook, alleen hoef ik hem echt niet terug!
    Het komt goed meisje, ooit komt er een jongen op je pad die wel super is !
    Sterkte iig !-hug-(kudo)
    Wauw.. 4 weken :c Da's wel heel erg...
    <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Edhelia schreef:
    Dat suckt
    Ik wens je echt heel veel sterkte
    Je kan mij altijd pbben als je er met iemand over wilt praten


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hey G, maak je geen zorgen over die jongen, hij heeft zojuist bewezen dat 'ie je niet waard is. Sterkte. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wat een loser dat ie het uitmaakt vanwege de afstand en je vader
    hij is jou niet waard, geloof me

    sterkte meis (flower)