• Wy zoeken rollen voor dít ideetjuu van ons saampjes (A)
    Het gaat over Tom die uit TH is gestapt, wel houdt hy nog contact met Georg en Gustav en natuurlyk Bill. Omdat Tom eruit is gestapt heeft TH een nieuw bandlid gezocht, een meisje. Tom besluit om een rapper te worden en trekt in by zyn nicht, die muziek maakt in een andere stad. Wanneer hy daar met zyn nicht naar een feest gaat van 2 meiden, de friends van zyn nicht wordt hy verliefd op een meisje, ze is danser en wil naar Tom's stad[Waar hy dus woonde] heen gaan om verder te studeren in de dans. Tom en zy krygen wat en gaan dus terug naar Berlyn/ Loitsche. Wanneer ze daar komen krygen Tom en het meisje ruzie. Het meisje heeft niemand om by in te trekken dus gaat op straat wonen. Tom krygt spyt en wanneer hy gaat rappen met zyn nicht, die de muziek raakt ziet hy het meisje. Hy vertelt haar hoeveel het hem spyt maar zal het meisje het accepteren?

    We doen het met verassingen!
    1= BoKillerDoll(Hoofdrol+ Vriendin Tom)
    2= PersianQUEEN(BF Hoofdrol+BF Nicht van T&B+ Latere Vriendin Bill)
    3= xTINKERBELL(Nieuw Bandlid TH)
    4= Flo(Vriendin Gustav)
    5= TOMSDICK(Nicht Tom & Bill waarby Tom intrekt)
    6= KimFootball(BF Hoofdrol+ Vriendin Alex Evans)
    7= MissxMocro(Vriendin Georg)

    Naam:
    Plaatje:
    Text:
    Wat vindt je van het verhaal?:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    de verassing die het beste bij mij past,info komt^^


    Lalalalalalalala.

    x] Mwhuahahahaha(6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    5 ikkeuh 5

    Naam: Charissa

    Plaatje:http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/67/02/0000006702_20060920135432.jpg

    Text: Hoi liefords ik ben Charissa een meisje van 16jaar bijna 17. Ik ben een meisje dat zich niet laat doen en dat altijd voor andere klaar staat. Ik ben een bitch soms met een ego maar dat is meer om stoer over te komen en niet kwetsbaar te lijken. Ik drink graag Redbull en ik hou van streetdance en mijn vrienden, elk weekend ga ik wel uit en al en dan laat ik me ook echt graag. Ik heb een oudere zus waar ik goed mee over een kom. Ik moet nu gaan toedelz.

    Verhaal: super.


    *He's the one.

    Meer? :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JIPPIE.<3333


    *He's the one.

    Naam: Rachel
    Plaatje: http://s2.fotolog.com.ar/photo/l/000/616/616378_4250014464.jpg
    Text:
    Hee.ik ben rachel en ik ben 19 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyelier.
    Ik ben gek op voetbale en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.

    Wat vindt je van het verhaal?: Super vet^^ Want jullie zijn super cool^^


    Music is the new sex

    Naam;Paris
    Plaatje;KOMT
    Tekst;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Ik wacht op Bootje(A)
    Dus over 15 minuten(of later of iets eerder) maak ik voor de rest bekend of ze een rol hebben+ welke rol :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dn ebn ik er niet meer maar ik wil em rol weten!!!


    *He's the one.

    Heb ik geen rol>.< (huil)


    Music is the new sex

    @ Rachel

    Ik wacht op Bootje (A)
    Die gaat tegen my zeggen of jy de rol hebt of niet xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Rose
    Ik hoop het wel^^
    [/hoopt zich suf]


    Music is the new sex

    :P Achjoh, als ze er om 10 over nog niet is maak ik het wel gewoon bekend x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaaaaaaaaaa:D Rachel lieft Rose:D


    Music is the new sex

    Naam: Kim
    Rol: 3,6 of 7
    Plaatje: In Fotoboek
    Text: Hoii,ik ben dus Kim en 17 jaar oud en heb zwart haar en groene ogen. Ik ben best wel lang en erg dun. Ik hou veel van muziek,vrienden en schelden en ben een Fucking Beautiful Scene Queen <333. IK hou van Tokio Hotel en al That Stuff. And You Are My Drug,Do You Know That? Whatever,Ik ga maar weer is DOEI!

    Wat vindt je van het verhaal?:
    Goed