• Als je soms van die reacties ziet, van mensen op FB dan lig ik soms echt op de grond van het lachen. Die afkortingen. En meestal zijn het eerstejaars, die wanhopig zijn omdat hun spel is afgepakt of iets dergelijks. Ik zal er een paar vinden die op m'n startpagina komen te staan op FB.

    "Omda men ma da fuckingbspel hft afgepakt eah !!"

    "hbt g dii nggni trugg,, wnnr krygt g dii trug!"

    "Mensuuuhh stopmt die verzoeke van farmville kspeel die nest ni jngg !!"

    "Mensuuhh kunne eg overrdryyvee !;s"

    Ik heb het niet op alle eerstejaars die hier zitten. Ik scheer niet iedereen over één kam, dus voel je niet aangesproken.

    Seel schreef:
    awh, iik hààt het ôôkk ls mensuh z0 sgriijvenn!
    ok sorry, dat deed ik express xd


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    I. Don't. Understand. :o


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb geen facebook, dus ja.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Counterpoise schreef:
    Het is facebook, waarom afkorten? :W


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bronte schreef:
    Dat ze hun eigen posts nog kunnen lezen.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    NOURRY schreef:
    I. Don't. Understand. :o


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik haat het als mensen teveel gebruik maken van alleen msn taal. Ik vind van die kleine spellingsfoutjes al vervelend, laat staan alle klinkers uit je woord weglaten. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Op mijn facebook zijn mensen die plaatsen: 'Waarom doe je nu zo? Mijn leven is weg en dat is jouw schuld.' Blabla. En dan zijn er natuurlijk wel mensen die vragen: 'Och, wat is er dan toch aan de hand? Schatje je weet dat ik er voor je ben.' Oh shut up, aandachtszoekers.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik haat het wanneer mensen 'cool' willen zijn, en in plaats van de dingen af te korten het langer maken door 'nii ngg terugg,,' enzo ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chandler schreef:
    Op mijn facebook zijn mensen die plaatsen: 'Waarom doe je nu zo? Mijn leven is weg en dat is jouw schuld.' Blabla. En dan zijn er natuurlijk wel mensen die vragen: 'Och, wat is er dan toch aan de hand? Schatje je weet dat ik er voor je ben.' Oh shut up, aandachtszoekers.

    dat
    geen afkortingen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chandler schreef:
    Op mijn facebook zijn mensen die plaatsen: 'Waarom doe je nu zo? Mijn leven is weg en dat is jouw schuld.' Blabla. En dan zijn er natuurlijk wel mensen die vragen: 'Och, wat is er dan toch aan de hand? Schatje je weet dat ik er voor je ben.' Oh shut up, aandachtszoekers.

    Herkenbaar. Ik ken een jongen die al zijn relatieschommelingen op facebook zet. 'Nu zeg je opeens dat je niet meer van me houdt, maar ik heb alles voor je gedaan en blablabla' (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben ook eerstejaars mbo, maar zo spam ik facebook niet vol gelukkig (a)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'