• Ja mijn relatie met Stephen, Niemand heeft het van dichtbij meegemaakt dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Stephen zelf toch? Het was toch met een "v" in het midden? :S


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat lijkt me echt een klotegevoel.. Als je er erg mee zit mag je me heus wel een pb sturen (:


    26 - 02 - '16

    Ho, wait. Je had toch een relatie met ene Mike? Van je vorige topic?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat moeten we met deze info?


    No growth of the heart is ever a waste

    yeah right...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zegt tegen meisje van 2 waar ze moet oppassen:'Kijk, hier moet je níet in veranderen :'D'

    C18 schreef:
    Wat moeten we met deze info?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    dus niemand moet er ook over zeuren. je kan wel een mening erover hebben, maar als je een mening hebt over iets terwijl het niet zo is gegaan is die mening vals.

    al moet ik zeggen Hale dat het mischien niet zo handig was om hier een topic over te maken. niet iedereen heeft het gevolgd en mensen denken nou eenmaal snel negatief en houden van afkraken

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zazu schreef:
    Ho, wait. Je had toch een relatie met ene Mike? Van je vorige topic?


    Ze heeft met Mike,
    en mensen oordeelden op een bepaalde manier zonder dat ze het hele verhaal kenden. Zoals DEXTRO al zei


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Wat moeten we met deze info?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Maar nu begin je er zelf terug over? Dan kunnen we toch niets anders dan reageren?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik snap er niets meer van.

    Waar gaat dit over? allemaal?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    DEXTRO schreef:
    dus niemand moet er ook over zeuren. je kan wel een mening erover hebben, maar als je een mening hebt over iets terwijl het niet zo is gegaan is die mening vals.


    Dit dus.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:46 ]


    26 - 02 - '16