• Niet de incheck dingen, maar die midden in de bus zegmaar, kan je daar je kaart mee "opwaarderen"? Want mijn vriend komt vandaag naar mij toe, maar hij heeft pas sinds eergisteren ofzo een kaart en er staat niks op, en die pa wil nou even niks regelen -die heeft het al moeilijk zat met vanalles thuis-, maar wij weten nu dus niet wat we moeten doen :W. Dus, kan je er via die kastjes geld op zetten? ;o


    Alis volat propriis.

    Is het zo'n gele? Dan kan je daar opwaarderen, ja. Je kan het terplekke doen, maar je kan ook je bestelling daar ophalen, als je 'm op internet al opgewaardeerd hebt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, volgens mij kan dat wel in de bus.

    Als je er iets wilt op zetten zoals bijvoorbeeld geld dan kun je dat beter bij een kaart verkoop apparaat doen(die bijvoorbeeld trein kaartjes verkoopt).

    Ik weet niet of het een gele is, ik heb hem nog niet gezien haha ;p Maarja, hopen dat het lukt dan, anders word het vet duur D:


    Alis volat propriis.

    Wow, dat is best wel handig. Dat wist ik niet, ik dacht dat ik iedere keer het pokke eind naar het dorp moest gaan fietsen als ik er wat op wou zetten(:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 14:36 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bij Syntus Gelderland bussen is dat ding blauw.

    @ SummerBreeze
    Haha ik woon in Noord-Brabant :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik heb werkelijk geen idee. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Imaginaerum schreef:
    @ SummerBreeze
    Haha ik woon in Noord-Brabant :Y)

    Welke busmaatschappij hebben jullie daar? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Welke busmaatschappij hebben jullie daar? :'D

    Veolia ;3


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Veolia ;3


    Die reed ook op de Veluwe, alleen ik weet niet meer welke kleur dat ding heeft. :W

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Veolia ;3

    Oja, is ook zo :'D Weet niet of dat ook in die bussen zit, aangezien ik maar één keer daar in de bus heb gezeten x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    uhm tip: laat je ov nooit op in de bus aangezien die kut dingen het nooit doen! echt waar gister moest ik hem opladen en in 4 was dat ding kapot of te wel ik moest een kaartje kopen >_< en die zijn heeeeeel duur


    we all deserve to die

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Oja, is ook zo :'D Weet niet of dat ook in die bussen zit, aangezien ik maar één keer daar in de bus heb gezeten x)

    Euwh :Y) Uhms, er staat een winkelwagentje op :{D Dus daarom leek het me dat je er kon opwaarderen, maar ik dacht ik vraag het voor de zekerheid, want het is best awkward als je daar heel zelfverzekerd gaat staan om op te waarderen en dat dan blijkt dat dat niet kan :Y)


    Alis volat propriis.

    develin schreef:
    uhm tip: laat je ov nooit op in de bus aangezien die kut dingen het nooit doen! echt waar gister moest ik hem opladen en in 4 was dat ding kapot of te wel ik moest een kaartje kopen >_< en die zijn heeeeeel duur

    Een enkeltje of iets? ;o Hoeveel kosten die nu dan? t.t


    Alis volat propriis.

    Nou bij mij kan je het niet opladen in de bus zelf, enkel bij zo´n geel kastje die op het station ergens staat :'D


    -