• Ik zoek One Direction stories dus als je die hebt dump ze dan maar hier! Ik heb er ook 2, 1 met Niall en 1 met Zayn waar ik het meest inspiratie bij heb xp
    http://www.quizlet.nl/stories/68182/i-missed-you-all-those-years--ft-zayn-malik/
    Zou fijn zijn moest je mijn story volgen (:

16 - 09 - '17

Azian schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/67961/ghost-whisperer-harry-styles/

Ik was toevallig zojuist het begin ervan aan het lezen (:

16 - 09 - '17

Love, Lies and pure fear ~ One Direction
    We hebben wel al 40 hoofdstukken.

Take risks and conquer your fears.

Tadaa!

The perks of not having a social life starring me and tumblr.

Rebekah Roasen & Zayn Jawaad Malik

Yellow diamonds in the light
    And we're standing side by side
    As your shadow crosses mine
    What it takes to come alive

It's the way I’m feeling I just can't deny
    But I've gotta let it go

We found love in a hopeless place!

Soundtrack:

Made by: Mertens
    Coming on Quizlet.nl: 11-21-2011
    Preface: LINK; KLIK

Out of sight but not out of mind

Ik heb er twee, kijk maar op mijn profiel. (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

BURNT van continue

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..

Wild Child - Harry Edward Styles.

LifeLaughLove <3

Sheeran schreef:
    Ik heb er twee, kijk maar op mijn profiel. (:

To infinity and beyond •

Klik

Net begonnen.

Kate zit er helemaal doorheen. Ze ziet het leven helemaal niet meer zitten. Haar beste vriend heeft het te druk met zijn carrière, haar ouders gaan scheiden en haar zus is omgekomen bij een auto ongeluk. Als ze besluit om er een eind aan te maken komt er onverwachts bezoek. Een hele nieuwe wereld opent zich letterlijk voor haar ogen.

It's like I'm finally awake - One Direction.

The Haunted House | One Direction

A camp full of fun, new friends and activities. A time you will never forget.

Tien jongeren hadden allemaal hetzelfde idee, hun vakantie doorbrengen op een zomerkamp. Maar het blijkt niet te zijn wat ze hadden verwacht. In plaats van een gezellige camping komen ze terecht in een oud landhuis, waar al lang niemand meer heeft gewoond. Niets lijkt te zijn wat het is en er gebeuren rare dingen. Zullen de jongeren opgewassen zijn tegen de dingen die gebeuren of zullen ze het er niet allemaal even goed van af brengen?

[ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:58 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Het is niet mijn verhaal maar die van een vriendin en hij is echt enorm leuk en origineel!
    Behind the love.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

You're impossible to resist l Niall Horan

If you spread your wings, you can fly away with me.