• Bijna vier weken geleden leerde ik een jongen kennen, B., over wie ik ook al eerder een topic heb aangemaakt.
    Na dit topic zijn we steeds meer met elkaar gaan praten, en uiteindelijk zijn we ook verliefd geworden op elkaar en afgelopen week hebben we twee keer buiten school afgesproken. Eerst mailden, smsten en msnden we iedere dag heel veel en ook op school zaten we de hele tijd met elkaar te knuffelen en ik had goede hoop dat we dit weekend eindelijk verkering zouden krijgen. Sinds donderdag heeft hij echter buiten school niks meer van zich laten horen, en op school doet hij opeens ook veel afstandelijker. Terwijl hij de dag daarvoor nog zat te vertellen dat hij vertrouwen had in een relatie met mij en echt helemaal gek op me was. We hadden voor vanavond weer afgesproken en ik heb hem vanochtend een mailtje gestuurd met de vraag of dat nog doorging, en na een hele lange tijd antwoordde hij dat het nog wel doorging.
    Ik weet nu niet wat ik hiervan moet denken. Is hij zijn interesse in mij soms plotseling verloren, ben ik gewoon aan het doemdenken, of is er iets anders aan de hand? Iemand ideeën?
    Bedankt voor het lezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien is hij gewoon zenuwachtig voor vanavond, omdat hij de stap naar een relatie wil gaan maken? Kan ook nog gewoon :Y) Als hij echt de interesse verloren zou zijn, zou hij denk ik niet nog af willen spreken. Ik weet het niet, maar ik zou het gewoon even afwachten =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk dat Sam gelijk heeft. Jongens zijn nou eenmaal vreemde wezens en misschien weet hij nu niet zo goed hoe hij zich moet gedragen. Ik kan me voorstellen dat hij dit best moeilijk en akward vindt, maar vanavond zal zichzelf wel wijzen. Veel succes en plezier.*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik denk dat het wel goed zit (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nightlock schreef:
    Ik denk dat Sam gelijk heeft. Jongens zijn nou eenmaal vreemde wezens en misschien weet hij nu niet zo goed hoe hij zich moet gedragen. Ik kan me voorstellen dat hij dit best moeilijk en akward vindt, maar vanavond zal zichzelf wel wijzen. Veel succes en plezier.*O*


    Ja, het zou best kunnen... Hij is een redelijk verlegen type, maar normaal gesproken overlaadt hij me met smsjes en zo.
    Dankje (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou eigenlijk eerder denken dat er wel wat is :'D Ik zou er toch wel even naar vragen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien wil hij niet wanhopig lijken? Het zal vanavond wel blijken (:


    Olive

    Zenuwen misschien? Misschien is hij nerveus dat jij het alleen als een vriendschap ziet, of is hij nerveus omdat hij er niet meer dan vriendschap in ziet en denkt dat jij dat wel doet?

    Geen zorgen over maken maar vanavond gewoon naar vragen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit zijn 't soort dingen wat je hem veel beter kan vragen dan ons, right?


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Zenuwen misschien? Misschien is hij nerveus dat jij het alleen als een vriendschap ziet, of is hij nerveus omdat hij er niet meer dan vriendschap in ziet en denkt dat jij dat wel doet?

    Geen zorgen over maken maar vanavond gewoon naar vragen :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh, lekker. Hij heeft net onze afspraak van vanavond afgezegd (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou 'm bellen.


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    Ik zou 'm bellen.


    *Gebrek aan privacy in mijn huis*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Oh, lekker. Hij heeft net onze afspraak van vanavond afgezegd (no_chears)


    Dan heeft dat echt niks met wanhopigheid of verlegenheid te maken. Dus ik zou 't zeggen tegen hem, hij moet jou niet met al die vragen achterlaten. Wie weet is hij helemaal niet zo lief alsie lijkt? Gewoon vragen. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Dan heeft dat echt niks met wanhopigheid of verlegenheid te maken. Dus ik zou 't zeggen tegen hem, hij moet jou niet met al die vragen achterlaten. Wie weet is hij helemaal niet zo lief alsie lijkt? Gewoon vragen. :')


    Ik ben er nu met hem over aan het praten ;)
    En het wordt me ineens allemaal duidelijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik ben er nu met hem over aan het praten ;)
    En het wordt me ineens allemaal duidelijk.


    Ik hoop dat dat positief is bedoeld. :3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:01 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.