• Ik was daarstraks een paprika aan het open snijden, en toen zat er een mot in...:S Echt heel vies, die paprika kwam net uit de winkel! :O
    Heeft iemand van jullie ook wel eens zoiets vreemds gehad met eten?


    Bad decisions make good stories.

    Cerebellum schreef:
    Whutt. Hoe komt dat beest daarin?


    Well, I don't know. It was gross... Als iemand me het verlossende antwoord kan geven, hoe een mot in een paprika gaat zitten, is diegene geniaal...


    Bad decisions make good stories.

    Cerebellum schreef:
    Whutt. Hoe komt dat beest daarin?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Well, I don't know. It was gross... Als iemand me het verlossende antwoord kan geven, hoe een mot in een paprika gaat zitten, is diegene geniaal...


    toen en op een dag een moeder-mot was legde ze haar eitjes op een paprika plant. aan die plant zaten paprika's die nog klein waren, langzaam groeiden ze tot grote paprika's. één van de eitjes bleef aan een groeiend paprikaatje kleven, de paprika groeide dicht en het eitje zat er in. toen de paprika volgroeid was, was de mot geboren. de mot kon overleven door de binnenkant van de paprika te eten. en zo zat de mot in de paprika...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Audacity schreef:
    (...)



    Hey! dank je, die miste ik nog XD


    quidquid excusatio prandium pro

    een vrinedin's moeder vond een dood kuikentje in een ei. toen had ze wel een probleem want hij zat al in de cake mix


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb da xtje gehad met een ui :') ik snee hem open kwamen dr ammel vliegjes uit,, ik schrok me kapot, de ui vloog de kamer in.. tja,, heb het niet zo op beestjes ;$


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    FashionChick schreef:
    een vrinedin's moeder vond een dood kuikentje in een ei. toen had ze wel een probleem want hij zat al in de cake mix


    Ahw, wat zielig!
    Ik dacht een keertje dat er heel veel rupsjes in een brocolli zaten.
    Dus toen had ik die niet opgegeten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt