• Ik ga deze keer zeiken over haterz. Het eerste wat ik wil zeggen is dat ik de band-haterz dom vind, want ze kennen de band niet.

    Slimme mensen hebben dus gelezen dat er band-haterz zijn. Uitleg komt nu;

    Band-haterz;

    dit zijn de mensen die de leden van Tokio Hotel "haten".

    Jap, het woord; haten, staat tussen zo'n haakjes. Eigenlijk kun je toch je geen mensen haten die je niet persoonlijk kent.
    Nu is er nog een groep van TH-haterz.

    TH-fans haterz;

    deze mensen haten de fans van Tokio Hotel. Maar niet de "gewone" maar de "gefreakte". Omdat ze veel te hyper doen over Tokio Hotel en zelf zou ik er ook koppijn van krijgen en mss oowk tot die groep haterz gaan behoren.



    Een blog aan de Th-haterz von mir.
    Laat ons de Tokio Hotel-fans fan zijn en laat Tokio Hotel ook hun eigen zijn.
    Tokio Hotel doet nix verkeert,misschien zijn ze wel een beetje commercioneel.
    Welke artiest,band of DJ is da nie?
    Oké iedereen zijn eigen mening,maar dat is toch niet nodig om allemaal tekeningetjes te maken
    of foto's te bewerken.
    Wij doen da toch ook nie bij jullie lievelings bands,artiesten of DJ's.
    Jullie kunnen er gewoon niet tegen dat Tokio Hotel zoveel succes heeft.
    Ze doen bij mijn weten niets verkeerd mee door succes te hebben en bijna de hele wereld veroverd te hebben op muzikaal vlak.
    Heb gewoon respect voor de fans dan zullen wij ook respect hebben voor de haters.
    Vinden jullie
    dat die blog klopt?
    wees eerlijk




    Deze dingen wou ik even zeggen, Laat een mening achter.

    Like, ik breek de haterz tog ni af
    of wel?

    Neee, is megagoed, hoor!! Be het er wel mee eens


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Neee, is megagoed, hoor!! Be het er wel mee eens

    YAY, 1 iemand (yeah)

    maar 1 iemand (huil)

    n_n Your amazing..


    We can only learn to love by loving.

    n_n Your amazing..

    van wat?

    ik ken ook zo'n tokiohotelfanhater. eerst was ze siper hyper van TH, en nu zijn ze allemaal gay volgens haar en ze kan ze niet meer uitstaan, de muziek van TH is dan ook barst slecht.. volgens haar dan hé.

    dat snap ik dan niet, en vroeger was ze der dan zo'n 'fan' van ..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Als je TH haat moet je dat zelf weten, maar als je andere mensen ermee lastig gaat vallen is het nogal kinderachtig. Ik moet toegeven dat ik een heel groot deel van de fans ook niet mag. Ik kan niet tegen obsessedheid.


    blame the bully.

    Ja, het is nu ook zo door die mensen die misschien iets te obsessed zijn van TokioHotel, de andere ook het labeltje op krijgen van dat ze net als hun zijn. daar irriteer ik me dus echt aan.
    Maar ik ben het dus verder helemaal hier mee eens =]

    @Barbieshit: zo'n persoon ken ik ook, was eerst men beste vriendin en helemaal dol erop en dan opeens vindt ze ze gay alleen omdat de jongen waar ze op verliefd was hun niks vond. echt zo dom.

    Jup ben ik helemaal me eens x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jup ben ik helemaal me eens x3.

    whiiii, leuwk

    ik ken ook zo'n tokiohotelfanhater. eerst was ze siper hyper van TH, en nu zijn ze allemaal gay volgens haar en ze kan ze niet meer uitstaan, de muziek van TH is dan ook barst slecht.. volgens haar dan hé.

    dat snap ik dan niet, en vroeger was ze der dan zo'n 'fan' van ..

    gebeurt vaak

    Amen.!


    I changed.

    Amen.!

    danke

    Ja, het is nu ook zo door die mensen die misschien iets te obsessed zijn van TokioHotel, de andere ook het labeltje op krijgen van dat ze net als hun zijn. daar irriteer ik me dus echt aan.
    Maar ik ben het dus verder helemaal hier mee eens =]

    @Barbieshit: zo'n persoon ken ik ook, was eerst men beste vriendin en helemaal dol erop en dan opeens vindt ze ze gay alleen omdat de jongen waar ze op verliefd was hun niks vond. echt zo dom.

    woepie xD