• Ik wilde een nieuw hoofdstuk schrijven, dus ik open een nieuw hoofdstuk voor een story, krijg ik ineens deze achtergrond.



    Ik heb geen idee wat het is, ik heb geen templates of zo. D: En andere pagina's hebben het niet. Ook als ik de pagina herlaad, blijft het zo.

    Ik denk zomaar dat het een scene uit The Walking Dead is met Glen en Daryl? Daar lijkt het op, haha.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 0:00 ]


    Your make-up is terrible

    Raar, dat heb ik nooit gehad en nu ook niet.


    16 - 09 - '17

    Dat doet me denken aan die persoon laatst die profielfoto's van willekeurige mensen als bold en underscore knopjes had. Q is creatief bezig. :'D
    Helpt het als je je geschiedenis wist?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat vreemd. Ik heb daar helemaal geen last van. Zou het helpen als je -je cookies wist en opnieuw inlogt?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 0:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Wat vreemd. Ik heb daar helemaal geen last van. Zou het helpen als je -je cookies wist en opnieuw inlogt?


    Nah, ik heb net mijn hele Windows opnieuw geïnstalleerd en heb 3 uur geleden voor het eerst ingelogd, dus dat zal het niet zijn. 8D


    Your make-up is terrible

    Is niet zo erg, toch?


    In rainbows

    Heb je het nu overal, of alleen als je een hoofdstuk opent?




    Square schreef:
    Dat doet me denken aan die persoon laatst die profielfoto's van willekeurige mensen als bold en underscore knopjes had. Q is creatief bezig. :'D
    Helpt het als je je geschiedenis wist?


    Ja haha, dat was geniaal! Q vond mijn profielfoto heel mooi als Bold ^^

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 9:28 ]

    Vreemd! Ik ken de afbeeldingen niet, en heb het ook nog niet gehad.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er ook geen last van. :/
    Helaas weet ik niet hoe je het op kan lossen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog nooit gezien, het doet me denken aan die Profielfoto's en die Justin Bieber actie door elkaar. :'D
    100+ op Tumblr? Sjeempie ;o


    wat was dit ookalweer

    Ik zou zeggen cookies en geschiedenis verwijderen, en zien of er geen gekke extentie tussen je extenties staat. Vind dat maar heel raar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zou zeggen cookies en geschiedenis verwijderen, en zien of er geen gekke extentie tussen je extenties staat. Vind dat maar heel raar.


    Ik zei net al dat ik mijn hele Windows 3 uur ervoor opnieuw geïnstalleerd heb, dus ik heb geen vreemde extensies of cookies. 8D Dat zou nogal vreemd zijn.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik ook ooit al eens gehad, met die foto's op de achtergrond ineens. Bij mij ging het vanzelf weer weg.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:28 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb het in ieder geval doorgegeven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nogmaals, cookies hebben hier niks mee te maken. Het zijn tekst bestandjes en die kunnen niks doen.
    Meer informatie er over kun je hier vinden: Wat zijn cookies? (Consumentenbond).

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 11:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen idee hoe dit komt. Kan me niet voorstellen wat hier de oorzaak van is.

    Kun je je browser cache eens legen en dan nog eens kijken?


    Dit is mijn signature...