• Voor de mensen die niet weten wat het is: Wicca is een soort moderne hekserij, maar dan niet met hocus pocus, maar meer met het sturen van energieën, healing en andere dingen.
    Ik ben er al een tijdje mee bezig en ik vind het super interessant.
    Samen met Pariah en Counterpoise was ik vandaag in De Malle Heks, een alternatieve winkel, en wij zouden graag een coven op willen zetten.
    Dus als je geïnteresseerd bent en je woont in Tilburg of omgeving, laat wat horen.
    Als je vragen hebt, mag dat natuurlijk ook ;)

    Nu klinkt dit heel apart waarschijnlijk, maar het is meer: je gelooft erin of niet ;)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:27 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind die leesboeken van Cate Tiernan over wicca goed.
    Veel succes. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er al van gehoord, zelfs met Nederlands er een les over gehad. Maar ik vind wel, als je het gaat doen, dat je - je er ook voor moet in zetten.

    Tja, ik geloof er wel in. Woon alleen in Drenthe.
    Trouwens, jullie zijn te jong en hebben de juiste scholing niet om maar even een Coven te beginnen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Tja, ik geloof er wel in. Woon alleen in Drenthe.
    Trouwens, jullie zijn te jong en hebben de juiste scholing niet om maar even een Coven te beginnen..

    Nee, maar we willen het in ieder geval proberen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Voiceless schreef:
    Tja, ik geloof er wel in. Woon alleen in Drenthe.
    Trouwens, jullie zijn te jong en hebben de juiste scholing niet om maar even een Coven te beginnen..

    Dat is begrijpelijk, maar het is een mooie basis, om ervaring op te doen zodat we later ieder een eigen weg kunnen gaan, of eventueel stoppen emt een leuke tijd achter de rug.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat is begrijpelijk, maar het is een mooie basis, om ervaring op te doen zodat we later ieder een eigen weg kunnen gaan, of eventueel stoppen emt een leuke tijd achter de rug.


    Je spreekt al over later terwijl je niet eens weet of je er echt mee doorgaat. Want ik ken een paar meisjes, die het ook wouden doen. Die hielden het nog geen week vol. En je moet het ook kunnen volhouden, want er komt meer bij kijken dan je denkt.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:33 ]

    Azian schreef:
    (...)

    Je spreekt al over later terwijl je niet eens weet of je er echt mee doorgaat. Want ik ken een paar meisjes, die het ook wouden doen. Die hielden het nog geen week vol. En je moet het ook kunnen volhouden, want er komt meer bij kijken dan je denkt.

    Ik zei er ook bij 'Eventueel stoppen', Wicca is niet bepaald onbekend voor ons. Maartje (Bluefure) heeft al enkele jaren (3 ongeveer) onderzoek gedaan en ikzelf heb een periode gehad waarin ik het tot op de bodem heb uitgeplozen. Wat Nore (Pariah) betreft heeft die een groot doorzettingsvermogen en de wil om meer te leren. Voor mij hoeft het ook neit voor altijd, maar proberen kan altijd. Wie ben jij om de hoop weg te trekken omdat je niet op ons vertrouwd.

    Dat laatste kwam er, by the way, vijandiger uit dan bedoelt :"D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:36 ]


    Let it come and let it be

    Ik voel me nu heel dom, maar wat is een coven??:$


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wat is een coven?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou wel willen, maar woon in Groningen... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    BadLuck schreef:
    Ik voel me nu heel dom, maar wat is een coven??:$

    C18 schreef:
    Wat is een coven?

    Een groep 'heksen' die samen hun kennis delen en elkaar bijstaan met de 'spreuken'. Je betrekt elkaar bij je daden en dat behoed je voor dingen die je beter neit kunt doen, omdat je hun niet mee wilt trekken in valkuilen. Althans, dat is hoe ik eht zie :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:40 ]


    Let it come and let it be

    Maar ik begrijp de wet van drie niet helemaal, gebeurt dan drie keer met jou wat je zegt in een spreuk?


    Physics is awesome

    Het idee vind ik mooi, maar ik geloof niet dat een mens magie kan gebruiken, althans niet op deze manier(als ik er een goed beeld van heb).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eyes schreef:
    Maar ik begrijp de wet van drie niet helemaal, gebeurt dan drie keer met jou wat je zegt in een spreuk?

    Je moet het niet letterlijk opvatten, de wet van drie is meer figuurlijk bedoelt. Ik dènk dat het wil zeggen dat je - je gevolgen moet ondergaan en je er niet zomaar mee weg zult komen. Ik zal het even nakijken.

    Edit: Ja ik had gelijk, alles wat je doet zal je in die wereld harder terugpakken, dat kan zowel positief als negatief zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:46 ]


    Let it come and let it be

    Om eerlijk te zijn vind ik niet dat jullie nu al een coven moeten starten, omdat het deels door die winkel komt. Wicca houdt wel wat meer in, het is een echte religie.


    Has no one told you she's not breathing?