• Het is weer zover, New Kids komt bijna in de bios. :W
    Ik heb al afgesproken met heel veel mensen dat we 'm gaan zien in de bios haha, ben benieuwd. De eerste was ook geniaal.

    Ik vind hen echt vreselijk, maar goed. Ik hoop dat je dan een leuke avond/middag hebt. :)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik snap niet dat mensen naar zulke asociale films gaan...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn broertje gaat erheen met zijn verjaardag
    Vorig jaar tijdens oud en nieuw gingen wij die eerste kijken, vreselijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dance4ever schreef:
    Ik vind hen echt vreselijk, maar goed. Ik hoop dat je dan een leuke avond/middag hebt. :)

    Haha dankje. :'D

    doohickey schreef:
    Ik snap niet dat mensen naar zulke asociale films gaan...

    Tjaaa... :W

    - He, het gaat over Friesland.
    Hoewel, dunno of ik daar blij mee moet zijn, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben niet echt dol op Nederlandse films, maar deze wil ik toch echt zien.
    Ik vind het best grappig, maar stiekem vind ik ook dat ze wat minder asociaal mogen zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Ik ben niet echt dol op Nederlandse films, maar deze wil ik toch echt zien.
    Ik vind het best grappig, maar stiekem vind ik ook dat ze wat minder asociaal mogen zijn.

    Ja maargoed, daar draait het zo'n beetje om. Als ze zich normaal zouden gedragen, zou het niet grappig meer zijn.

    Chimera schreef:
    (...)
    Ja maargoed, daar draait het zo'n beetje om. Als ze zich normaal zouden gedragen, zou het niet grappig meer zijn.



    Daar heb je wel helemaal gelijk in.
    Ik had Turbo gezien in het vliegtuig en ik ging echt elke keer lachen toen ze gingen schelden en die personen naast me keken me niet begrijpend aan. Maar veel plezier alvast!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    c'est HORRIBLE ik word helemaal misselijk als ik ze zie


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Clove schreef:
    (...)


    Daar heb je wel helemaal gelijk in.
    Ik had Turbo gezien in het vliegtuig en ik ging echt elke keer lachen toen ze gingen schelden en die personen naast me keken me niet begrijpend aan. Maar veel plezier alvast!

    Thanks. *O*

    Nee, dank je. Ik houd niet van dat aso gedoe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dance4ever schreef:
    Ik vind hen echt vreselijk, maar goed. Ik hoop dat je dan een leuke avond/middag hebt. :)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik ga zowizo haha :3


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn zus werkt in de bios en volgens haar komen er alleen maar aso's naar die film die heel veel drinken en veel troep maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one