• Wie weet een leuke anime??
    ik vind het niet erg als er veel bloed in komt
    ik heb al gezien:
    tokko, elfen lied, soul eaters, naruto, bleach, tokyo mew mew, death note


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik kijk op dit moment Sekaiichi Hatsukoi. Maar ik raad Monochrome Factor heel erg aan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    kaichou wa maid sama :)


    you make everything seem so possible <3

    Vampire Knight en Lelouch of the Rebellion.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Clannad. Niet bloederig, maar zooo zielig T-T


    i put the fun in funeral

    Niallvember schreef:
    Vampire Knight en Lelouch of the Rebellion.


    die dus. :Y) hoewel je hem waarschijnlijk vind odner de titel Code Geass


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fairy Tail :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saph schreef:
    (...)

    die dus. :Y) hoewel je hem waarschijnlijk vind odner de titel Code Geass

    Klopt, ik kwam even niet op de naam.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Je kan op animefreak.tv zoeken op genre.

    Gotta make a list some day..

    Clannad: Begint beetje 'saai', maar is af en toe erg grappig, maar vooral heel zielig. Gaat over een meisje die een jongen ontmoet, ze raken bevriend, maken meer vrienden en maken een hoop mee. Veel verschillende karakters, leuk getekend, opbouwend en goede verhaallijn. Zeker de moeite waard, al moet je wel even door het begin heen.

    Nana: In het begin lijkt het kinderachtig, but it's not. Gaat over twee meiden met dezelfde naam, zelfde leeftijd die in dezelfde stad gaan wonen. Ze kopen hetzelfde appartement en raken bevriend, ze zijn erg verschillend van karakter en maken zeer veel mee en ik moest echt huilen x]

    Uta-Kata: Lekker kort en wordt vanzelf interessanter, het einde zag ikzelf niet aankomen o_O

    OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB: What can I say? Quite a bunch of idiots :') Het is zo ontiegelijk grappig, maar wordt naarmate de anime vordert wel steeds serieuser en dramatischer enzo ;]

    Kanon 2006: Kanon gaat over ene jongen die bij zjn tante en nichtje gaat wonen
    in een stad waar hij 7 jaar geleden vaak kwam, maar al zijn herinneringen
    van toen zijn uitgewist. In de stad leert hij 5 mensen kennen die
    een rol hebben gespeeld in zijn verleden ^-^
    Zielig, grappig, maar bovenal.. Een goede verhaallijn.

    Air TV: Agossie, zo super zielig en mooi.

    Jigoku Shoujo/Hell Girl: Enge anime Ö Zit wel verhaallijn in, maar dan moet je doorkijken.

    K-on: lekker vrolijke en luchtige anime, gaat over paar meiden die bandje beginnen.

    Vampire Knight: Over vampiers en mensen die op 1 school zitten, vampieren hebben 's nachts les en de mensen overdag. Mensen weten niet van de vampiers. Lijkt in het begin cliché, girly anime, maar het is cooler dan dat en je gaat verrast worden ^^

    Rozen maiden: Tsja, gevecht tussen de levensechte Rozen Maiden poppen om de mooiste te worden. Het zijn zussen, maar ze moeten elkaar vermoorden en daarme elkaars kracht afpakken om de beste/mooiste te worden. Something like that, erg interessant ^^

    Ookami kakushi: Zeer gave anime, valt enkel niet uit te leggen xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    WhatYouWant schreef:
    kaichou wa maid sama :)


    Aaah, forgot that one! Dat is zoooo'n awesome epic anime, vooral Usui. Droog, romantisch, lief, dramatisch, zielig.. Het is gewoon zooo cool xD

    Special A is trouwens ook cool, gaat over dude en dudette die op school zitten en bij de special A horen, de beste mensjes van school (hoogste scores in alles), maar die gozer is steeds 1e en dan meisje 2e en die haten elkaar dus, maar later wordt dat haat/liede relatie en wordt 't heel nice (: (Makers hebben enkel hard gefaald in het tekenen van benen..)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fruits basket
    Romeo x Juliet
    Special A
    Vampire Knight
    Vampire Knight Guilty
    Ouran High School Host Club
    D.N. Angel
    Kuroshitsuji

    Ik kijk op dit moment Hanasaku Iroha XD.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik kijk op dit moment naar Vampire Knight Guilty.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn absoluut favoriete anime is.
    Ayashi no ceres. Dat is echt een aanrader<3
    je zult er geen spijt van hebben.
    en fushigi yuugi is ook leuk ^^

    Btw, als je van vechten houd enz, Fullmetal alchemist brotherhood.


    Believe in yourself, change the world.

    Endure schreef:
    (...)

    Aaah, forgot that one! Dat is zoooo'n awesome epic anime, vooral Usui. Droog, romantisch, lief, dramatisch, zielig.. Het is gewoon zooo cool xD

    Special A is trouwens ook cool, gaat over dude en dudette die op school zitten en bij de special A horen, de beste mensjes van school (hoogste scores in alles), maar die gozer is steeds 1e en dan meisje 2e en die haten elkaar dus, maar later wordt dat haat/liede relatie en wordt 't heel nice (: (Makers hebben enkel hard gefaald in het tekenen van benen..)


    oja, Special A, daar heb ik me ook zo rot om gelachen.. Die is echt aan te raden...

    Usui FTW!!!


    you make everything seem so possible <3

    PewDiePie schreef:
    Fruits basket
    Romeo x Juliet
    Special A
    Vampire Knight
    Vampire Knight Guilty
    Ouran High School Host Club
    D.N. Angel
    Kuroshitsuji


    Allemaal gezien (A)


    you make everything seem so possible <3