• For everyone who believes in Drarry:





    The story of all stories


    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'



    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    BookLover = Evelien
    TIAM = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Orphin = Glenn
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Annwfyn = Lies
    Rizardo = Lizz
    Tragically = Karin


    Every Saturday is Drarry-day!

    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:30 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Come on people.
    Stay nice and don't fight, please?
    Ik ben ni in voor ook hier ruzie.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:55 ]


    Take me to wonderland

    Me neither.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Guys, Not. Again.
    Can we please pretend we can be mature?
    Accepteer het godverdomme is een keer dat er mensen zijn die het niet leuk vinden dat jullie blijven doorgaan en doorgaan en doorgaan over iets wat anderen in dit topic niet interesseren.
    Dat is een soort van buitensluiten van mensen die niet geinteresseerd zijn in iets.
    Now, go on and hate me for that, I don't really care that much about what people think of me anymore. Ik ben het meer dan beu dat ik steeds over me heen moet laten lopen en dat anderen kinderachtig, JA, kinderachtig gaan reageren als men commentaar over zich heen krijgt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I'm so with you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jullie kunnen van zo iets klein een drama maken. Misschien als er iets gebeurt dat je leven op stelte zet dat je dan beseft dat deze ruzie nergens op slaat.
    Wees blij met wat je hebt, wie je hebt. Het kan zo weer van je afgenomen worden. Accepteer mensen zoals ze zijn, zodat je geen spijt hebt wanneer het te laat is.
    Vriendschap is iets moois, maar ook breekbaar.


    Cool, neat, swell -Cry

    Please, Kill my damn chapter with fire!! D:


    Take me to wonderland

    Kijk.
    I love you guys,
    en ik wil geen ruzie.
    Oke, iedereen heeft een leven buiten het topic, en iedereen kan een slechte dag hebben,
    maar ge moet da nie op ons gaan uitwerken,
    want ge weet nie of die andere ook slechtgezind is, en zo gaat de bal aan het rollen.
    Ik ben mentaal ook door een paar zware weken gaan, en gelukkig is alles nu opgelost,
    maar dat blijft ge meedragen, en jullie hebben hier geen shit aan :')
    Dus als we eens een klein dingetje vragen, neem dat dan niet meteen op als 'maak da ge weg zijt, want ik haat u en al uwe shizzle' want das nie waar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    .

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:28 ]


    Take me to wonderland

    Annwfyn schreef:
    Jullie kunnen van zo iets klein een drama maken. Misschien als er iets gebeurt dat je leven op stelte zet dat je dan beseft dat deze ruzie nergens op slaat.
    Wees blij met wat je hebt, wie je hebt. Het kan zo weer van je afgenomen worden. Accepteer mensen zoals ze zijn, zodat je geen spijt hebt wanneer het te laat is.
    Vriendschap is iets moois, maar ook breekbaar.


    Lies, er is meer gebeurt in mijn leven dan dat jij je kan bedenken, so don't tell me that I have to accept every fucking little thing!
    Ik accepteer mensen zoals ze zijn en ik accepteer jullie, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn woorden moet inslikken omdat dat de woorden zijn die jullie niet willen horen, sorry. En ik weet meer dan wat dan ook ter wereld dat vriendschap mooi maar breekbaar is omdat ik al een jaar lang achtervolgd wordt door de kille waarheid dat ik mijn beste vriend kwijt ben en dat nooit meer terug goedkomt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I'm sorry, but I gotta go.
    Morgen kom ik terug,
    en dan wil ik iedereen terug zien met lachende gezichtjes,
    en iedereen is terug dikke vriendjes van elkaar.
    Deal? :3

    Loveyou<3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En ik geef om jullie, echt waar, maar ik ben niet van plan om hier op te tippen van mijn tenen te lopen omdat iemand slecht gezind kan zijn en een slechte dag kan hebben gehad.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap gewoon serieus niet hoe onverdraagzaam je kunt zijn.

    Sometimes when I see a car, I think, please drive me to death.
    But that's just me



    I think I'm off to bed. ^^


    Take me to wonderland

    This shit again?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yes this shit again. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt