• Ik heb mijn Abolijst weer is opgeruimt op wat ik volg en niet: En ik hield maar twee dingen over die al eeuwen niet meer door gaan. (zucht)
    Dus ik ben op zoek naar nieuwe story's, ik ben op zoek naar GOED geschreven story's.

    Ik lees:
    OP
    Vampire Knight
    Horror
    Fantasy
    Thriller
    ATLA
    Actie

    Ik lees geen:
    JB, 1D TK, BK of andere zangers
    Twilight
    Hunger Games en andere films
    Series die niet in de wel lijst staan.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Geen idee of je het wat vindt, maar dit verhaal voldoet in ieder geval wel aan je eisen. Of het goed geschreven is, moet je zelf beoordelen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Link in plaatje

    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Mijn eerste story, hopelijk kijk je er even. :)

    *onbekende personen


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op mijn profiel staat ook een verhaal. Hij is samen met iemand anders geschreven dus vanuit twee kanten waardoor je steeds anders aan kijkt tegen het verhaal. Het is het eerste verhaal dat ik schrijf, dus je zou me erg gelukkig maken en het is geen fandingiets of zo.
    Link trouwens, is makkelijker. Alstublieft.
    http://www.quizlet.nl/stories/97396/fucked-up-happenings/

    Ik heb een OP, It's five to twelve, darling. De link kan je op mijn profiel vinden. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    ik heb twee story's op dit moment, maar bij allebei nog maar een hoordstuk. worden er als het goed is snel meer. en of het goed is, tja, dat kan ik echt niet zeggen!


    me: 5% reality, 95% dreams

    Prologue schreef:
    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Mijn eerste story, hopelijk kijk je er even. :)

    *onbekende personen


    Oeps, de link deed het niet. :x

    www.quizlet.nl/stories/97655/crash is de goede. (:


    Every villain is a hero in his own mind.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"