• Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78043
    Naam: Megan
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Brugge (BE)
    Kort iets over mezelf: Ik ben een vrolijk meisje dat zoals iedereen wel eens z'n up's and down's heeft. Maar al bij al kom ik redelijk snel overheen als er me iets dwarszit. Dat komt door mijn vrienden waar ik super veel om geef. Verhalen schrijven, gedichten schrijven en muziek luisteen zijn mijn passies.

    Stand Alones: Ik heb er één op dit account. Jammer genoeg zijn al mijn andere Stand Alones verloren gegaan toen ik één van mijn vorige accounts hier verwijderde.
    Fanfictions: Ik heb er één. Die heeft ooit op het internet (lees: Q) gestaan maar wegens lage lees-cijfers is die verwijderd. Hij staat nog steeds op mijn PC en er is nog geen einde aan. Maar ik ben van plan om er binnenkort een eind aan te breien. Dan heb ik meer tijd voor mijn andere verhaal.
    Lopend verhaal: Ik ben bezig met 1 te schriven over Alex Evans. Deze zal in de toekomst te zien zijn op Q, maar daarvoor zullen jullie nog een tijdje moeten wachten vrees ik. Ondertussen schrijf ik verder aan stand-alones, zodat ik jullie lezers zoet kan houden.


    Moof

    Ach een Belg ^^ [/high five!]


    -

    Ach een Belg ^^ [/high five!]


    Owyeah (dance)


    Moof

    Waar ben jij van? [/welke provincie, welke stad]


    Moof