• Ik had dus een taart 'geprobeerd te maken'
    Nou, was ie dus klaar.
    Hij smaakte nerges naar, Hij was smerig. Maar omdat ik hem gemaakt had had ik toch maar een stukje opgegeten. Nu ben ik misselijk T__T

    whaha arme jij tog x3
    ik kan het wle n_n


    We can only learn to love by loving.

    Wat voor taart was het?


    Think before you act.

    ahaahah. ik heb een keer een cake gemaakt. en daar moest maar de helft van het meel wa in da pak sat. hat ik er dus alles in gedaan. t was egt so smerig. maar verder kan ik wel appeltaarten maken ofso.
    als je lanks me woonden was ik je komen helpen XDXD
    xxxjhus


    So Wrong, It's Right <3

    ik heb ook laatst een taart gemaakd ik vond hem ook niet lekker maar me ma zei dat die lekker was >.<

    ik heb ook laatst een taart gemaakd ik vond hem ook niet lekker maar me ma zei dat die lekker was >.<


    whaha n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik ook niet x'D
    Ik heb eens een keer geprobeert een taart te maken voor de verjaardag van mijn broertje, hijj was niet bepaald lekker :s Ik ben uiteindelijk toch maar eentje bij de bakker gaan halen ^^
    xx<3


    Listen to what we're not saying..

    Wat voor taart was het?


    Een dode taart T__T

    whaha arme jij tog x3
    ik kan het wle n_n


    Ö Dan wil ikke taart van jou ^^ x]

    Ik kan alleen kwarttaart maken xD Ooit gemaakt voor mijn vriendje voor valenstijn xD


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ö Dan wil ikke taart van jou ^^ x]


    Okiie .. n_n
    appeltaart ? x3 of chocotaart ? x3 of monchoe fzo ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Okiie .. n_n
    appeltaart ? x3 of chocotaart ? x3 of monchoe fzo ?


    Levende taart =]

    Dr Oetker Kleintje Taart Chocolade is dan een Aanrader, Dankzij dat kan ik het nu ;D

    xx

    Dr Oetker Kleintje Taart Chocolade is dan een Aanrader, Dankzij dat kan ik het nu ;D

    xx


    Ik kán alleen Kwarktaart maken. Maar als het in de oven moet ofzeuw. Dan verknal ik het Ö

    Check youtube :']


    No growth of the heart is ever a waste