• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.








    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    'die is op wereld reis' Ik dacht na. 'Emmet weet vast wat'Ik rende naar buiten en schreeuwde/gilde zo hard ik kon EMMETT


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik legde mijn armen om haar middel en kuste haar in haar nek. 'Zullen we naar huis gaan?' Zei ik wachtend op een antwoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avery
    Ze bleef even uithijgend bij een boom staan, en keek rond. Veel pootafdrukken in het zand. Ze was te laat. ‘Verdomme.’ Mompelde ze in een zucht, en gleed met haar rug tegen de boom op de grond, boos om haar slappe mensentempo.

    Claire
    Ze pakte zijn kussen van het bed, en bracht dat naar haar gezicht. Ze glimlachte waterig. Bomen en muskus. Ze was altijd dol geweest op die geur, en zijn warmte. Ze had hem zo gemist.. Er glommen enkele tranen in haar ogen toen ze het kussen weglegde, en rondliep. Zijn rommelige kamer paste precies bij Quil Rommelig, maar knus. Al haar brieven lagen keurig op zijn bureau. Het enigste dat hij netjes had gehouden, waren herinneringen aan haar. Haar vingers streken zacht over een klein armbandje van kralen, en een bedel. Die had ze lang niet meer gezien. Het was een cadeau geweest voor zijn verjaardag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [emmett je werd geroepen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    'Renesmee!', riep ik toen ik haar op de bank zag liggen. Ik rende naar haar toe en knielde naast haar.
    'Wat is er aan de hand?', vroeg ik


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Rosalie.
    Ik hoorde hard 'EMMETT.' Ik rolde met mijn ogen.
    'Zij weer.'

    [Carlisle/Fayan/Laura is een tijdje niet op Q, dat zei ze tegen me.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Jaja xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emmett
    Ik draaide mijn hoofd toen ik mijn naam hoorde. Bella Dacht ik. Er zal vast iets zijn anders schreeuwt ze niet zo. 'Rose, we moeten naar Bella volgens mij is er iets aan de hand' Zeg ik en laat haar los.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Emmett kwam niet snel genoeg. 'Emmett er is iets met Renesmee' schreeuwde ik hard. Ik liep weer naar beneden waar ik Edawrd zag zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Rose, ik zie je zo' zeg ik. Ik geef haar een kus en ren richting huis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Trevor.
    Ik liep in wolf-vorm naar Avery toe en gaf een paar kopjes met mijn wolvensnuit, troostend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    edward
    Bella en EmmeTT kwamen binnen. 'Wie weet wat er aan de hand is', vroeg ik.
    [mensen als niet regeer ben ik met engels bezig]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Bella
    Emmett kwam binnengerend. Hij keek ons verbaasd aan. 'Wat is er aan de hand' vroeg hij nieuwsgierig. Ik haalde bang mijn schouderso p. 'Ik weet ht niet'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalie.
    Ik schiet achter Emmett aan en toen we bij Villa Cullen in de woonkamer aankwamen stond Bella daar. Ik keek wat afstandelijk naar haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als ik binnen ben kijk ik naar Renesmee die op de bank ligt. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik terwijl ik naar Bella kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'