• Iedereen heeft wel een username waar diegene spijt van heeft. Zijn eerste, zijn laatste. Sommigen hebben nog nooit hun naam veranderd maar de meesten wel. Dus vraag ik me af, wat is jou username waar je spijt van hebt (gehad)?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn eerste, zzzzenzy. Veranderd zodra ik besefte dat hij nogal faalde.
    En Kubi heb ik na een maand meteen weer veranderd, gewoon omdat ik mijn oude username miste, maar hij was wel leuk.

    Hongary. Het had Hungary moeten zijn, typfout T.T


    26 - 02 - '16

    Oh ja, van xEinstein en deze een beetje. Deze vond ik een paar dagen leuk en nu wil ik al een nieuwe - ik houd een lijst bij met welke ik (nog) wil en welke ik heb gehad en mijn nieuwe is al gekozen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou mijn eerste username niet zo snel meer nemen, maar het is niet zo erg dat ik er spijt van heb :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn eerste en tweede.
    De eerste, omdat ik toen net elf was geworden en het 'cool' vond. En in de tweede zat een spelfout x).


    Do what people say you can't.

    noree, noreXcullen, noreee & cupcakexD like what the hell was I thinking


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Van de username KwijlJeRot :'D
    Stiekem schaamde ik me er heel erg voor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ergens heb ik wel spijt van Sandrachips, sorry Sandra HAHA, en van mijn eerste twee een klein beetje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sinistre schreef:
    Ik zou mijn eerste username niet zo snel meer nemen, maar het is niet zo erg dat ik er spijt van heb :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Van een paar heb ik wel spijt.

    viedeogame :') Je kan wel raden waarom.


    -

    Hmm, ik weet mijn oude usernames niet echt meer.
    Ik mis alleen wel mijn username die ik ooit had op een ander account; Embrace.
    Ik kon niet meer op de account o_O Maarja, heb nu deze en ben ik ook wel blij mee. (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Mijn eerste. LittlePirat... Er zit een typfout in, want er moest nog een e achter... D;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    .. ZOURRY en NOURRY.


    D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Iets met Teddybeer erin. Wat dacht ik toen? Dat was ergens op het begin van mijn Q tijd.


    Pretty is just a pretty word.