• Nou ik had mijn rugzak vervangen door een schoudertas die ik ergens gezien had, en zelf wist ik dat het niet echt handig was voor school maar hij was zo leuk. :3 Maar nu begint er een stuk van af te scheuren - van de schouderband- en ik wil het tegen gaan dat hij helemaal scheurt.
    Wat nu?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhm, een nieuwe kopen?


    Not all those who wander are lost.

    OHMYSTYLES schreef:
    Uhm, een nieuwe kopen?


    Neeeeaaaaaaj, deze is super mooi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En er zit maar een klein scheurtje in, geen grote.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Die schouderband er af slopen? Een vergelijkbare zoeken, en die erop klikken? Wat voor stof is het?


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    Die schouderband er af slopen? Een vergelijkbare zoeken, en die erop klikken? Wat voor stof is het?


    Nep leer. :'D Kan ik hem zeg maar erop naaien of plakken?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    (...)

    Nep leer. :'D Kan ik hem zeg maar erop naaien of plakken?


    hmm. Ik had ook zo'n nepleren tas die iemand gemold had...Zitten er zeg maar aan de tas van die haakjes waar die band aan vast zit? Als dat zo is zou ik gewoon een nieuwe band kopen. Maar waar zit die scheur? Want als ie aan het uiteinde zit dan is 'ie misschien te naaien.


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    (...)

    hmm. Ik had ook zo'n nepleren tas die iemand gemold had...Zitten er zeg maar aan de tas van die haakjes waar die band aan vast zit? Als dat zo is zou ik gewoon een nieuwe band kopen. Maar waar zit die scheur? Want als ie aan het uiteinde zit dan is 'ie misschien te naaien.


    Het bandje zit vast aan de tas, en daar precies waar hij overloopt in de tas is een klein stukje gescheurd. Aan de ene kant zit een soort van haakje waar je de lengte mee kunt bepalen, bij de andere kant loopt hij over in de tas.
    Ik hoop dat ik het een beetje kon uitleggen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Probeer hem te naaien.


    Your make-up is terrible

    Te veel boeken gedragen? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Duct tape. :Y)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Duct tape. :Y)

    haha, lekker lelijk :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Probeer te naaien?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Een vriendin van me haar schouderband was ook een gescheurd en ik heb 'm er met mijn slechte naaikunsten er weer aan genaaid :3 Het is wel nog +4 weken blijven hangen. :3
    Mss binnendoen bij de schoenmaker? :3 Hij kan het mss wel maken.

    Anhysbys schreef:
    Duct tape. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pariah schreef:
    Probeer te naaien?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis