• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee eigenlijk =x

    Ga naar een Gothic Lolita winkel? :'D En waar die zijn moet je mij niet vragen :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze haddn zo'n witte in de ark van zarren, maar ik weet niet of jullie die winkel hebben ofzo (: ofweetikveel (: dat is zo'n winkeltje in brugge (:

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omgaawd, zo'n paraplu straalt wel wat uit. Ö

    Ik dacht dat er stond kranten paraplu. :') Misschien bij een alternatief/gothic winkeltje in je buurt..? Maar die zijn meestal wel heel duur :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    die paraplu is echt cool^^

    maar nee ik weet niet waar je die kan kopen....(A)

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kun je niet bij een gewone paraplu het "doek" eraf halen en dan kant erop bevestigen? (Geen idee hoe/en of het kan, maar ik zeg ook maar wat).. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er ook zo een.
    Wel een Gothic Lolita winkel gekocht.
    Misschien kan je wachten tot er een Gothic beurs bij je in de buurt is?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Joh, die bij de Xenos verkopen ze al vet lang niet meer :x Als ze dat op de EFF hebben gezegd, waren ze erg traag.
    Ik heb geen idee waar je woont, maar in Amsterdam zit een winkeltje dat Diablo heet en daar verkopen ze ze ^^


    Your make-up is terrible

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    @ TeddyMurder: Serieus?! OMG bedankt!
    Ik ben twee keer in A'dam geweest (kom uit het oosten dus das wel even reizen) en ook twee keer bij de Diablo. Alleen hij was die twee keer ook dicht =='
    Maar ik weet iig waar hij zít en das al 1 punt.


    Whaha okay ^^
    Als je nog verder doorloopt daar, en bij de knuffelwinkel rechts gaat, dan kom je ergens bij een markt (die is er elke dag) en daar ergens hebben ze ook een kraampje waar ze dat verkopen, maar volgens mij wel duurder.


    Your make-up is terrible

    Geen idee waar ze die dingen verkopen. Ik zal eens kijken in een Gothic winkeltje dat ik ken hier in Utrecht,misschien hebben ze ze daar,ik ga der wel een keer kijken. Vind ze zelf ook mooi.


    Behind every great man there’s a great woman