• Onze leerkracht wiskunde is absent voor twee weken, ziekte verlof hoewel sommigen zeggen dat hij geschorst is. Dus, we hebben een invalleerkracht. Zijzelf moet aan ons vragen of de oefening juist is en laat ons eigenlijk alles doen, dus iemand vroeg aan haar hoeveel ervaring ze had met lesgeven, vooral bij het vak wiskunde. Antwoord de leerkracht dat ze 2 dagen ervaring had. Hoe komt mijn school er nu bij om een ervaringsloze leerkracht te sturen?

    faalt jou school, of de leerkrachten, ook zo hard?


    Ex astris, sciencia

    Ja, nogal. Ik word met een ander meisje uit de klas door iedere leraar verwisseld, amar we zitten gewoon op onze eigen plek en lijken niet eens op elkaar. :"D


    Let it come and let it be

    Mijn oude school was gewoon een grote faal. Twee jaar geleden kregen we 2 inval docenten voor biologie (mijn lerares was zwanger), de een gaf op dinsdag les en de ander op woensdag. Met het gevolg dat we op dinsdag stof uitgelegd kregen, en vervolgens op woensdag hetzelfde deden. Wij dat elke keer aangeven maar daar werd nooit naar geluisterd. Met als gevolg dat we 3 hoofdstukken achter liepen toen mijn docent terug was van zwangerschapsverlof.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    We hadden een invaller voor Economie 2 jaar geleden. Niemand kon met hem overweg. Gaf een pw op zonder dat we het wisten en toen kregen we de laatste les onzettende ruzie. Een deel is uit de klas gelopen en hij had zelfs een leerling een klap gegeven. Na die dag is hij nooit meer teruggekomen op school.

    We hadden een invaller voor Nederlands gehad in datzelfde jaar. Hij was de zoon van onze teamleider dus ik zei ook altijd meneer ... junior. Die was toen weggegaan en toen kregen we weer een ander. Een broer van de leraar aadrijkskunde. Iedereen zei andere namen enzovoort en daarna had hij alles verkeerd opgeschreven. En toen ging hij weer weg en kregen we een leraar die al langer op die school zat. haha.


    <3

    ehm, je moet toch ergens beginnen? Die andere leerkrachten die je nu hebt waren vroeger ook zo hoor :-) Ik snap niet waar je een probleem van maakt


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    ehm, je moet toch ergens beginnen? Die andere leerkrachten die je nu hebt waren vroeger ook zo hoor :-) Ik snap niet waar je een probleem van maakt

    Ze heeft niet eens voor wiskunde leerkracht gestudeerd! Het enige wat ze van wiskunde weet is de kennis die ze heeft verworven van in haar middelbare school carrière


    Ex astris, sciencia

    Wij hebben les assistenten en die zijn best chill
    Zo hebben wij laats ons rekenmachine mogen gebruiken bij een Hoofdrekentoets, terwijl er zijn les assistent gebeuren was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, onze school faalt ook. We hebben dit jaar een nieuw gebouw en nieuw systeem. Maar alles is tegen gevallen (behalve de gymzaal >.< )

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:45 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dit soort dingen gebeurt bij ons ook wel eens, ja. Of als leraren een ander vak overnemen, waar ze dus ook niet veel verstand van hebben.
    Misschien moet je haar een beetje helpen? Zeggen hoe ze het beter kan doen, of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Dit soort dingen gebeurt bij ons ook wel eens, ja. Of als leraren een ander vak overnemen, waar ze dus ook niet veel verstand van hebben.
    Misschien moet je haar een beetje helpen? Zeggen hoe ze het beter kan doen, of zo?

    Hmm, onze klas is niet zo gewillig. *denkt aan met propjes , met sponsen, vodden en handdoeken naar elkaar gooien/


    Ex astris, sciencia

    Mijn economie lerares was 2 maanden afwezig. 2 maanden geen economie in het voorexamenjaar :') 5 Havo loopt nu dus 2 maanden achter.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42