• Brandt maar los! Wat heb je vandaag gedaan? Of juist niet gedaan? Hoe voelde je je vandaag en wat voor positieve/negatieve ervaringen heb je opgedaan? Kortom: Hoe was jouw dag vandaag?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn dag was echt ONTZETTEND KUT want ik ben heftig ongesteld en vond het ook nog eens nodig het op mijn vriendje af te reageren.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 20:43 ]

    Mijn dag bestond vooral uit accordeon spelen en Quizlet. ^^ verder een saai dagje. Maar die horen er ook bij. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn dag was zeer wisselend. Ik moest vroeg opstaan na weinig slaap, mijn colleges waren saai en ik kreeg hoofdpijn. MAAR ik heb me wel ingeschreven voor mijn allereerste officiële zwemwedstrijd en heb ik de high-score voor de anatomie bingo weer neergezet :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn dag was zeer goed! Ik heb voor mijn mondeling een goed gehaald (waar het vorige week een onvoldoende was) en heb een nuttig en productief gesprek gehad met mijn studieadviseur. Er gaat hopelijk een heleboel veranderen in mijn leven.

    En vrijdagavond heb ik de eerste voldoende van dit jaar teruggekregen! Gaat niet geheel over vandaag maar fuck it ik was blij


    oi, suzy

    Begon kut. Want overwachts hadden we ineens tot half 5 les in plaats van 2 uur. Toen gingen we om 2 uur richting Frans, stond daar onze Duits docent die ons even kwam vertellen dat onze Frans docente ziek was en hij wel dacht dat wij het wel fijn zouden vinden als we nu les zouden krijgen en dan dus twee uur eerder uit. Anders hadden we eerst tussenuren gehad en daarna pas Duits. Fijne man, hè?
    Vroeg weer thuis. Héél veel eten, want ik had honger. Dat is ook positief. Hele avond niks doen, want geen huiswerk. En straks The Walking Dead kijken. Kan het nog beter? Vast niet! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nogal erg kut. In huilen uitgebarsten op school in de armen van een vriendin, daarna thuis een te groot schuld gevoel moeten dragen - opnieuw in huilen uitgebarsten waar mn pa mee was - naar de keuken gelopen en daar staan huilen en daarna terug komen met de leugen dat ik verkouden was. Eigenlijk een dag vol slecht voelen en huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn dag was gewoon ontzettend geweldig, want God, wat geniet ik toch van de simpele dingen :') Mijn schooldag begon vrij normaaltjes, niet veel speciaals dus, maar toen kwam ik terug van school en begon ik chemie te leren. Het zijn zo van die vraagstukken in de chemie en ik faal er enorm hard in, maar toch slaagde ik erin een mega moeilijke oefening te maken en ik was er mega blij mee, want ik had er enorm veel werk in gestoken, dus het is altijd zo'n voldoening als het dan juist is! En toen ik eindelijk klaar was met studeren, kreeg ik te horen dat ik door ben naar de tweede ronde van de chemieolympiade en ik ben er echt enorm blij mee! c: Om het helemaal af te maken, stuurde mijn leerkracht chemie me ook nog eens een persoonlijke mail met de resultaten en om me te feliciteren, dus mijn dag kan niet meer stuk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    zo saai i almost died


    i put the fun in funeral

    Mijn dag bestond uit ziektes en ik was bedridden. Ik wou naar mijn namiddagles gaan, maar ik heb geslapen. Nu doe ik mijn best wat crackers te eten, maar mijn maag heeft er ruzie mee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Escherichia schreef:
    Mijn dag was zeer goed! Ik heb voor mijn mondeling een goed gehaald (waar het vorige week een onvoldoende was) en heb een nuttig en productief gesprek gehad met mijn studieadviseur. Er gaat hopelijk een heleboel veranderen in mijn leven.

    En vrijdagavond heb ik de eerste voldoende van dit jaar teruggekregen! Gaat niet geheel over vandaag maar fuck it ik was blij


    Wow! Super goed! Gefeliciteerd!

    Ugh, mijn dag was vervelend. Het was vooral veel achtergrondhoofdpijn. Zo'n hoofdpijn waar je direct ast van hebt, maar die je moe maakt, en gewoon zeurend is. Leuk initiatief trouwens, Yo!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Spoderman schreef:
    Nogal erg kut. In huilen uitgebarsten op school in de armen van een vriendin, daarna thuis een te groot schuld gevoel moeten dragen - opnieuw in huilen uitgebarsten waar mn pa mee was - naar de keuken gelopen en daar staan huilen en daarna terug komen met de leugen dat ik verkouden was. Eigenlijk een dag vol slecht voelen en huilen.


    Ik kan geen gifjes posten want mobiel is kut maar bij deze stuur ik je toch gewoon een virtuele knuffel! *HUGG*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn dag was lang en kut. Ik heb nu al sinds zaterdag buikgriep en wordt er helemaal gestoord van. Ik kan echt niks omdat ik me zo ziek voel. En nu heb ik ook nog eens 8 van mijn 20 lesuren in de week gemist.
    Laten we maar hopen dat ik me morgen weer beter voel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond dit een bijzondere dag. Een dag met hoogte en dieptepunten.


    26 - 02 - '16

    Een voornamelijk drukke dag. Ik ben echt uitgeput na iedere dag werk. Hulpverlening is toch een mentaal zwaar beroep hoor.
    Ik kwam thuis en ging in de zetel zitten. Ik viel als een blok in slaap en opeens was het 19u30 en moest ik nog aan het eten beginnen, douchen, poetsen,... Dat poetsen is er dus weer over geschoten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn dag was kut, met een side dish of super klote.


    The truth is out there.