• Als je haar tijdens de middagpauze even in de fik wordt gezet.
    Jep, dat is dus wat er mij vanmiddag is overkomen. Een jongen, die ik absoluut niet mag, vond het ongelofelijk leuk om mijn haar in de fik te steken (gelukkig zie je het bijna niet), om een propje dat in de fik stond in mijn kap te steken, om me even uit te schelden en om me enkele klappen in mijn rug te geven.
    Geweldig toch? Morgen moet ik 't dus gaan melden aan mijn leerlingbegeleider en ja, 't voelt altijd goed om in je rug geklopt te worden en zo.

    Meid, die jongen is ziek in z'n hoofd, heel verstandig van je dat je het gaat melden! ik bedoel; voor het zelfde geld was je haar helemaaaal verbrand. Heb je je nooit afgevraagd wáárom hij je pest?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ooooeeewww! Kutjoch. (cat) Ouders, leraren, iedereen erbij halen zodat hij zijn straf krijgt en hem keihard terugpakken.(6)
    Ik zou natuurlijk mijn pa erbij :Y) ALs hij 1 keer op school kunt durft niemand meer iets te flikken. Als jij ook een angstaanjagende vader hebt -ofmoeder?- haal hem erbij! het werkt echt.(nerd)

    NOURRY schreef:
    Meid, die jongen is ziek in z'n hoofd, heel verstandig van je dat je het gaat melden! ik bedoel; voor het zelfde geld was je haar helemaaaal verbrand. Heb je je nooit afgevraagd wáárom hij je pest?

    k ken hem niet dus hij heeft geen enkele reden

    Evaporate schreef:
    (...)
    k ken hem niet dus hij heeft geen enkele reden


    In dat geval; melden die klootzak! (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik zal hem tussen de benen trappeO.o


    You can't not look cool with a crossbow.

    Afschieten die kerel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hopelijk pakt school hem hard aan. Dat is écht abnormaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Hopelijk pakt school hem hard aan. Dat is écht abnormaal.

    Hij is al enkele keren geschorst geweest ...

    Voor zulke mensen is er geen plek in deze maatschappij. Oprotten, klootzak!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In mekaar trappen die gasten. Hard and without mercy. Not kiddin'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh, iemand zo iets moeten doen aan zulke mensen. Met geweld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn vriend zei dat hij eerst morgen met die jongen eens gaat praten maar aks hij zoiets nog doet dat hij veel erger uit de hoek gaat komen en mijn oudere zus heeft haar vrienden al opgetrommeld :Y)

    Caribbean schreef:
    Omg love the boy, hij is zo stoer. Wat een ongelofelijkefaal is hij zeg, jeez.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kill him, seriously
    Als iemand aan mijn haar zit, laat staan het in de fik zet, wordt diegene wakker in het ziekenhuis


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    What the fuck is happening to the world?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.