• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ben morgen dus half twee thuis, maar dan komt er een vriendin mee, want dan gaan we naar Breaking Dawn en daarna met nog wat andere vrienden een drankje ergens doen. Rond vijven ben ik er dan weer :'3]

    Madeline
    Ze bijt op haar onderlip. Het klonk ook idioot. ‘Laat maar.’ Prevelde ze, en schudde haar hoofd even. ‘En het is een ouderejaars feest.’ Ze mocht wel, en dan vergezeld met een ouderjaars, maar toch. ‘En alle jurken zullen nu vast wel weg zijn.’ Peinsde ze. ‘Ach, ik vind wel iets. Ja, dus.’Glimlachte ze flauw. Het was een gemaskerd bal, als thema. En dat klonk vrij leuk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    "Cool." Glimlachte ik. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak want ik droeg geen schirt met zakken, ik droeg helemaal geen schirt eigenlijk waar ik hem zou kunnen laten. "Zou ik dan je nummer mogen?" Ik keek haar aan.

    [Ik ben er vanavond weer rond 7 uur half 8 en morgen 5 uur lukt ook wel (: ]

    edward
    'Ze zakt weer weg', zei ik en kneep mijn ogen dicht. Ik voelde Bella knijpen, en ben blij dat het niet pijn doet. Het wit werd weer sterker en nu kwamen er zelfs herinneringen boven. Ze werd aangevallen. Jacob. Bella. Ik. De cullens. Het gevecht met de Volturi en de herinneringen kwamen steeds sneller en maar sneller, dat ik er duizelig van werd


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [ben klaar met wis, maar moet zo eten, geef wel een seintje]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [Kaaj. ;d]

    Madeline
    ‘Eh, tuurlijk.’ Glimlachte ze flauw. Ze herhaalde de nummers van haar eigen nummer, en vroeg toen het zijne. Ze zou het onthouden, al zou ze dan wel moeten uitleggen dat een een fotografisch geheugen had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett
    Nadat ik een tijdje zoekend heb rondgelopen, heb ik een geur opgevangen. Ik ren achter de geur aan, maar het stopt na 100 meter. Ik kijk naar de grond en zie een voet afdruk van een mens. Een vampier dus. Ik ren terug naar huis om te vertellen dat ze waarschijnlijk door een vampier is aangevallen en dat de geur ophoud na 100 meter. Edward, ze is waarschijnlijk aangevallen door een vampier. Of het moet een mens zijn geweest, maar dat kan niet. Lukt het al een beetje? Denk ik als ik voor de voordeur sta. Ik ga niet naar binnen omdat ik ze niet wil storen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik kneep in zijn handen ik was bang. Ik zag dat Jake zijn ogen glansde en dat hij moeite had. Ik pakte zijn hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    'Je mag best binnen komen hoor Emmett', riep ik.
    'Bella, wil je even alles vertellen aan Emmett en Emmett wil je alles aan Bella vertellen', zei ik tegen ze toen Emmett binnen was


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Bella
    Ik knikte. Ik gaf hem een kus en Renesmee. 'Kom Emmet' zei ik zachtjes en trok hem mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [duits vertalen :S kweet niets meer dus google(lol)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Kom Emmett' Zei Bella zacht en trok me mee. Ik liep achter haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ga eten, ben zo terug]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Paul

    Ik verveelde me dood, toen ik thuis op de bank lag. Ik besloot even wat rond te gaan kijken. Ik stond op en liep naar buiten. Ik rekte me even, waarbij ik mijn botten hoorde kraken. In de verte hoorde ik wat mensen praten en ik liep er heen. Ik zag Seth staan met een meisje. 'Hee Seth, alles goed. Wie is dit schoonheid'. Ik lachte toen ik Seth's gezicht zag.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [smakkelijk schat]
    Bella
    'Wat heb je ontdekt' ik keek hem gespannen aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Het is waarschijnlijk een vampier geweest, maar de geur hield 100 meter vanaf de plek waar Nessie lag op.' Zeg ik tegen haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'