• ik moet mijn betoog binnenkort houden en die is de 30e. Ik heb meningen nodig over de doodstraf. Slotje graag!
    dus wat vinden jullie van de doodstraf?

    Mijn mening:

    Ik vind dat het een hele wrede straf was en ik ben blij dat hij is afgestrafd. Er zijn zoveel mensen onschuldig gestorven. diegene die vermoord moest worden, was misschien slecht... maar als jij mensen laat afslachten ben je zelf ook slecht.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:19 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hmm, daar was ook al eens een topic over toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sommige verdienen het, anderen niet. Idk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Goed en niet goed. Sommige mensen verdienen hier gewoon niet rond te lopen en anderen zijn onschuldig.


    Shoganai i ne~

    Als mensen iemand hebben vermoord en dan vrij komen uit de gevangenis en het dan weer doen, dan vindt ik dat ze doodstraf mogen krijgen.

    datzelfde geldt voor mensen die over nieuwe mensen verkrachten etc.

    dat geldt niet voor overvallen en kleine minsdrijfjes


    (Be)lieve in (you)rself

    Het was een goede straf. Iemand die moord, wordt vermoord, nietwaar?

    Maar van de andere kant, als je levensmoe bent, maar je krijgt geen euthanasie, vermoord je gewoon maar iemand..

    Geen idee eigenlijk..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet goed, laat ze alsjeblieft lekker wegrotten in een cel van een vierkante meter.

    Een oog voor een oog en een tand voor een tand. :Y)


    26 - 02 - '16

    ik had hier al een topic over, maar ik kon die meningen niet zo goed gebruiken. dus ik er nog een paar nodig, stuk of 4. dus mensjes plaats nog even een paar en ik ben blij.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben best goed in mijn mening doordrammen, maar om het nou in vier verschillende topics te zeggen? No, thanks, haha. En ik ben te lui om dat allemaal uit te typen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is wel een veel ergere straf om mensen weg te laten rotten in de gevangenis, eigenlijk, maar de doodstraf is simpeler en net zo definitief.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat er genoeg mensen zijn die de doodstraf echt nog wel verdienen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rgheruogfpergjergeriogkerogkjpoerjgoeri /eeuwige discussies op school.
    Ik vind dat de doodstraf enkel mag worden toegepast op mensen als Marc Doutroux, omdat er te veel misverstanden zijn én degene die de persoon 'vermoordt' iets doet wat even slecht is -> vicieuze cirkel. [Jij hebt iemand vermoord, dus jij moet dood. Degene die jou vermoordt, is dus ook een moordenaar en moet ook dood]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:46 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat ze eerder gemarteld moeten worden in het openbaar :Y)

    Geen mening eigenlijk. Waarom zou je een moordenaar vermoorden? Dan doe je hetzelfde eigenlijk. Al is het natuurlijk iets anders als het om zelfverdediging gaat. Maar we hebben het over de doodstraf, dus ja.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn mening is dat het opnieuw moet worden ingevoerd omdat de gevangenissen te duur zijn geworden.


    Life is hard and then we die