• ik weet niet of hier al een topic over was vandaag, maar sinds vandaag is google streetview ook in belgië beschrikbaar. Echt eng, hij toont gewoon heel je straat :'D! Mijn straat staat er ook op en ik woon echt in een boerengat!

    Typ hier je adres in en be scared of the power of google(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik echt al heel de middag en avond samen met mijn ouders. :'D
    Echt vet je huis zo te zien. Alleen hangt onze gordijn er scheef. D:


    Let the Night embrace you

    Hahaha bij ons was het al zo, je kon zo ons huis zien en onze gordijnen, best vet.


    Your make-up is terrible

    Was dat dan nog niet in België o.o * kijkt of ze nog in op google streetview staat*. Wow mijzelf van 3 jaar geleden staat er nog op wat was ik schattig :'D.


    Shoganai i ne~

    Ik vind het grappig want nu is de straat kaal en op die foto's zijn alle bomen groen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    IK KAN MIJN KAMER ZIEN ;D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    StarSparkle schreef:
    Was dat dan nog niet in België o.o * kijkt of ze nog in op google streetview staat*. Wow mijzelf van 3 jaar geleden staat er nog op wat was ik schattig :'D.

    + ik heb een F*cking paal voor mijn gezicht D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan mijn huis zien <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    mwuahaha, nu kan ik eindelijk mensen stalken :Y)

    RainbowDay schreef:
    (...)
    + ik heb een F*cking paal voor mijn gezicht D:
    :'D


    Shoganai i ne~

    Ik woon ook in een boerengat, maar je kunt het toch nog zien. Alhoewel niet tot aan mijn huis. Je ziet het een beetje staan :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wouw, als alles in bloei staat ziet het er best goed uit =). Door de lindenbomen voor ons huis zie je er trouwens niet veel van ^^ Plus in de ramen is het enkel weerspiegeling.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hahaa, bij ons is dat allang. Ik vind het echt leuk om te kijken.


    <3

    al lang gedaan :)

    Het is echt lachen, ik zit ook in Tokio te kijken enzo :P

    Ja, al geprobeerd. Eerst stond altijd mijn fiets voor het huis, maar nu niet meer, dus ze hebben het geupdate. Vraag me echt af hoe ze dat doen.

    Gheghe, ja wij hadden het al. Maar nu ik nog even naar mijn huizen kijk, zie ik dat die foto's echt al best wel oud zijn(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.