• Voor de mensen die het nog meegemaakt hebben.
    /Quizlet history
    vroeger was het altijd zondag.

    maar nu, is het Donderdag.

    Jullie kennen allemaal het bekende 'Scene hair' wel denk ik, en het kan op verschillende manieren ^^ lang of kort haar maakt niet uit.

    Dus who's in?

    Je mailt donderdag/vrijdag je foto naar mij, dan maak ik zaterdag een topic, waarin de rest van Quizlet stemt wie het 't mooist gedaan heeft :3

    & zelfs al kun je het niet goed ofzo (ik ook niet ;d) doe gwn mee ^^

    Voorbeeldfoto:




    Wees creatief!

    Lijst van wie meedoen:

    - Element
    - Americana
    - Countenance
    - Assassin (misschien)
    - Kaulitzcest (misschien)
    - Progeny
    - Midna
    - Priemgetal (misschien)
    - Tanaquil
    - Poseidon

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 13:17 ]

    ^Word je niet :'D

    Hmhm. Mn haar zit wel in het goede model.
    Het is me één keer gelukt, en daarna nooit weer.
    Misschien. (:


    Destroy what destroys you.

    Hoop alleen wel dat het wilt XD
    Want ik moet het er ook nog weer uitkammen dus ik wil de haarlak vermijden XD
    Heb het al een 1 keer gedaan.. weet niet meer voor wat dat was.
    en nog geen 5 min later was het al weer in elkaar gezakt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben vanavond pas om 10/11 uur thuis hoor ik nu, dus vrijdag mag het ook nog Savvy?
    Dan zet ik zaterdag de fotos erop ^^

    Donderdag/vrijdag toupeerdag dus ;d

    Ja, doe mij ook maar. :'D
    -nouja, misschien, als ik het niet vergeet. (':

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 13:00 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ^ Staat erbij ;d

    Oké, ik ga poging doen :9~


    Let it come and let it be

    Ik wil wel proberen. Weet alleen niet zeker of het me wel gaat lukken though. :W

    Ik wil wel mee doen! =D


    Sometimes it's best not to care.

    C18 schreef:
    Oh god nee. Dat krijg ik er nooit meer uit.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als ik mijn haar toupeer gaat het pluizen.


    Ik ben gemeen xoxo

    DONE 8D



    Op mijn hoofd heb ik het heel hard getoupeerd en naar links gekamt, de plukjes die rechts over bleven heb ik met wax strak naar achteren en gaan, van alles heb ik een losse staard gemaakt die ik ook nog eens heb getoupeerd *O*


    Let it come and let it be

    Die met kruis voor je mond is een awesome foto ;d Wist niet dat je haar al zo lang was XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Die met kruis voor je mond is een awesome foto ;d Wist niet dat je haar al zo lang was XD

    Het komt tot net niet halverwegen mijn rug op 't langste stuk. Zegmaar tot en met de sluiting van mijn bh :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Het komt tot net niet halverwegen mijn rug op 't langste stuk. Zegmaar tot en met de sluiting van mijn bh :'D


    Awesome ;d mijne tot halverwege me rug ;$ dus iets langer dan de jouwe ;d alleen loopt in een punt + laagjes XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you