• Yeahyeah creatievelingen!
    Ik heb nodig een cover en trailer voor mijn nieuwe story: Another colour fades to grey. Ik zal even vertellen waar het over gaat en hoe de karakters eruit zien, daar kunnen jullie misschien wat mee!

    Another Colour Fades To Grey gaat over een vriendengroep bestaand uit 3 girls en 5 boys. [de boys zijn one direction, maar 1D bestaat niet, ze zijn just friends!] Ze zijn beste vrienden en doen alles samen. Louis en Liam hebben ook een vrienden. Louis heeft wat met Caisey, een populaire cheerleader die niet bij hun vriendengroepje zit. Integendeel tot Liam, die wat heeft met een meisje uit hun groep, genaamd May. Dan hebben we nog Harry, Zayn, Niall, Madison en Allison. Dit groepje is vaak samen, aangezien de 2 stelletjes vaak bij elkaar zijn. Maar dan gebeuren er rare dingen. Louis krijgt ruzie met zijn vriendin en bestfriends Niall en Madison gaan vreemd tegen elkaar doen. Houdt deze vriendschap dit vol?

    Okay genoeg info over deze story, nu de characters!

    Madison = ik-persoon.
    Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Best friends met Niall sinds de brugklas. Erg onzeker, maar toch heel vrolijk en creatief.
    Allison = een van de meisjes uit hun vriendengroepje. Ze heeft donkerbruin haar en bruine ogen, just like Victoria Justice. Ze is al een tijdje stiekem verliefd op Louis, maar heeft geen kans omdat hij een vriendin heeft. Ze is wel vreselijk goede vrienden met hem.
    May = het laatste meisje van de vriendengroep. Ze is ook blondine en heeft blauwe ogen. Ze is het vriendinnetje van Liam, maar trekt toch veel op met de rest.

    OKAY, i think you know 1D? Ze zijn hetzelfde in het verhaal dussuh haha.
    Post hier maar als je wat hebt! Ook graag posten als je bezig bent, dan kan ik wachten. Alvast thanks x


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    heey ik zou best wel een trailer en cover voor je willen maken hoor. maar mijn cover zijn niet zo goed dus die kun je denk ik beter door iemand anders laten doen, maar ik weet niet of je al plaatjes had over hoe die meisjes eruit moeten zien. zo niet dan wil ik ze wel voor je zoeken. ik zal vandaag voor je beginnen, dan is ie in het weekend wel af.


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE