• Ik wil namelijk heel graag ook op mijn computer kunnen teken om mijn tekeningen veder te kunnen uitwerken dan alleen zwart-wit op papier. Alleen nu is de vraag welke tekentablet? Aangezien hier mensen op Quizlet zitten die er ook mee tekenen vind ik het betrouwbaarder om het hier te vragen.
    Wat is een goede tekentablet voor niet duurder dan 100 euro (graag via bol.com als het kan)?
    Zelf kreeg ik deze doorgestuurd via een vriendin ,maar ik weet niet of tie goed is.
    Alvast zeer bedankt :3.

    (titel hoort eigenlijk met een vraag teken ,my bad)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 19:14 ]


    Shoganai i ne~

    Bamboo heb ik als niet tablet-kenner vaak gehoord, haha, andere merken nog nooit. Ik denk dus wel dat ie goed is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Bamboo heb ik als niet tablet-kenner vaak gehoord, haha, andere merken nog nooit. Ik denk dus wel dat ie goed is.


    •*• Lululu •*•

    Wacom dude. I has a wacom bamboo pen and touch, maar gebruik zelf de touch vrijwel nooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook naar zoiets op zoek, maar ik heb er totaal geen verstand van. Misschien dat dit topic zal helpen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je een tablet wilt hebben, dan moet je voor eigenlijk voor Wacom gaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.