• Oke,je moet zelf weten wat je gaat zeggen, maar hee laat me even.
    Vriendjespolitiek, dat is een woord wat al veel vaker is gebruikt en dat door niemand minder dan,, Tromgeroffel. Bomm.!!
    Oeps. ik doe het met gevaar voor eigen leven.
    En we hebben nog een naam DarkPassion.
    Leg de link tussen die twee, en je hebt me al door maa rik zla het jullie eens ophelderen.

    Ik heb uit betrouwbare bronen(Oew, dat moest ik met duits leren) vernomen dat het helemaal niet zo eerlijk is gegaan als iedereen zegt.
    En Bomm weet heel goed wat ik bedoel.
    En Mariko ik heb nooit gezegd dat onze lieve Tara je bij het invullen van je dinges heef geholpen, maar ze heeft je er wel doorheengesleept.
    En ik dnek dat er vele zijn die het met me eens zijn..

    En laat ik nou net bewijzen hebben..

    Btw. Mariko lieford nou kan je me eingelijk van Quizlet afkrijgen ja, dat wou je zo graag!!(A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wil je aub even zeggen waar het over gaat, want het onderwerp interesseert me wel =D zeg hete me eens in een pb

    alvast bedankt (H)

    Ik snap er dus niks meer van! :O
    Okay, ik bemoei me er niet mee, ik krijg er alleen maar koppijn van! xD (Wat ik al heb! =.=)
    Als je 1 ding maar weet: NIET WEGGAAN!
    Okay dat hebben we ook weer gehad! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ach ik ben het met haar eens (:
    Hoe typisch is het wel niet dat net hét vriendinnetje van Bomm moderator word? Heel typisch dus.
    Iedereen zegt: "gefeliciteerd voor de nieuwe mod's", heb ik ook gedaan omdat ik het enkele echt gun. Niet iedereen dus.
    Hallo? Vriendjespolitiek is niet toegestaan, maar de moderators mogen het wél? Zo unfair!
    Zeg je mening, en doe niet fake mensen.

    Nieuwe mods..
    blijkbaar heeft iemand een ander erdoor heengesleept.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tara is Gedist. [/aauwch]


    *He's the one.

    Ik vind het erg leuk voor je dat je zoveel wrok en haat voelt naar andere personen.. Maar dit is ronduit zielig en kinderachtig van je.. Jij wilt volwasse doen.. Zeg het dan tegen Rutger en niet op dit forum..

    sorry maar dit topic sluit ik.


    Wie du mir, so ich dir.