• ik had dus een beste vriendin : Selina.
    dat was een jaar terug. we deden alles samen en we hadden lol. zij was eigenlyk de enigste waar ik ooit zoveel mee heb gedeeld [ik vertrouw mensen niet egtheel snel]. maar later liet ze me vallen voor een andere vriendin. die dumpte se ook maar dat vond ik terecht want die vriendin was een trut tegen selina. Selina ging naar 2 andere meisjes en werd daar vriendinnen mee. eerst deed het me niet zoveel maar later begon iedereen hun uit te schelden enzo. en ik als vroegere pestkop [ja sorry maar ik ben da wel een beetje : ik zeg altijd alles wat ik denk en dat is vaak kwetsend] heb haar dus ook wel is uitgescholden.

    maar nu is het punt : ik zit nu in de 1e en selina zit wel by my op school maar niet by my in de klas. onze kluisjes sitte naast elkaar en ik spreek haar dus elke dag op school en op MSN. ik vind haar nog steeds aardig enz. en ik wil eigenlyk nog wel vriendinnen met haar zijn. maar moet ik haar wel een 2e kans gunnen ? ze heeft me al een x laten vallen misschien doet ze het zo weer...


    We can only learn to love by loving.

    IK LAAT JE NIET VALLEN x33.


    Take My Hand Take A Breath ...

    IK LAAT JE NIET VALLEN x33.


    whaha x3 dat weetk schatz n_n maar een andere Selina


    We can only learn to love by loving.

    Zeg het tegen haar of geef haar gewoon een kans maar vertrouw haar niet voor de volle 100% je zegt net dat je in de eerste zit ik weet niet of je al veel vrienden hebt? Is dat wel zo laat ze dan niét vallen voor haar, en is dat niet zo dan heb je haar als opstapje ^^.
    niet geschoten altijd mis^^

    Hahhaa x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik zou het vragen op msn ofzo dat je wel eens opnieuw wil beginnen, of vraag het eens bij je kluisjes, ze gaat zeker ja zeggen ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik zou het vragen op msn ofzo dat je wel eens opnieuw wil beginnen, of vraag het eens bij je kluisjes, ze gaat zeker ja zeggen ^^


    ik zou het wel op msn kunne vrage maar op school nie want ik ben dus nooit alleen en alsk da vraag denkt se meteen dak het nie meen omdak dan met susan ben [Susan = mega bitch die toevallig een soort vn vriendin is]


    We can only learn to love by loving.

    Ow ja ..


    Take My Hand Take A Breath ...