• Part 2
    Part 3
    Part 4
    Part 5
    Ik zit nu de eerste twee delen nog te kijken, want gister was ik voor school weg. Dus heb ik het grootste gedeeld gemist. Maar wat ik heb gezien was echt asdfghjkl. En wat vonden jullie van de documentaire?


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb hem net gezien, ik moest echt huilen :9~ gewoon omdat ik zo trots was. Op wat ze allemaal hebben bereikt in een jaar...

    Ik vond het geweldig, en ja, ik vond het ): dat Harry moest huilen. Hij verdient het niet om verdrietig te zijn - niemand, trouwens.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ga het zo allemaal kijken. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En nu vind ik Harry zielig :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Omg, ik kom er net achter dat mensen Harry beginnen te haten omdat ie moest huilen in deze docu. Like wtf? I don't get it.


    Take me to wonderland

    Orphin schreef:
    Omg, ik kom er net achter dat mensen Harry beginnen te haten omdat ie moest huilen in deze docu. Like wtf? I don't get it.

    It's fucking cruel.

    Haha, bij die fans zit ik echt zo: vermoord ze AJB niet!
    En zo van: oooeh, aangeraakt. Ik werd echt geirriteerd door de fans. Ik ook slecht zijn dan.
    Maar ik vond die docu ZOOOOOO AWESOME! :3
    En van Harry vond ik sneu. Je mag iemand toch niet haten die je niet kent? En ook niet om wat hij doet. Ik moest zelf ook bijna huilen. :(

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:06 ]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik vond hem geweldig :9~
    &ja ik moest huilen toen Harry begon te huilen


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik vind al die huilende fans zo sneu:W Nothing personal
    En daar bedoel ik mee van dat hysterische gejank van fans als ze voor de jongens staan.


    Eindelijk iemand die me begrijpt, ik dacht dat ik de enige was.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb ze net allemaal achtereen bekeken. I want to see moooore! D: <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand die me begrijpt, ik dacht dat ik de enige was.


    that makes 3 of us...
    ik snap dat je gelukkig bent ofzo....
    maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.


    Everything you want comes after you stop looking for it

    ik moest huilen bij Harry.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    NANDOaholic schreef:
    (...)

    that makes 3 of us...
    ik snap dat je gelukkig bent ofzo....
    maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.


    Precies. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NANDOaholic schreef:
    (...)

    that makes 3 of us...
    ik snap dat je gelukkig bent ofzo....
    maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.

    Zullen we er 4 van maken? :3
    Ik snap die mensen echt nirt, net zo iemand aks jjj ennik die alleen iets specials kan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik stierf echt toen Harry ging huilen. Hij toonde echt een gevoelige kant, god, ik kan er niet over. Die jongens maken me zo gelukkig gewoon omdat ze zo zichzelf blijven. Ze zijn meer dan muziek en looks alleen, veel meer.


    all I want is the taste that your lips allow