• Je make-up opbrengen als het buiten nog donker is en binnen kutlicht hebt. Ik zie echt amper wat ik opdoe.
    Hebben jullie daar ook last van?


    Your make-up is terrible

    Ja het licht op mijn kamer is echt heel slecht (no_chears)


    -

    Naaawh schatje toch ;c -hugt-
    En nee daar heb ik geen last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe het altijd in het schemer. Want in het licht zie ik het niet goed en ook in het donker niet. (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Slecht licht op mijn kamer, maar dan steek ik maar een extra bureaulamp aan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Slecht licht op mijn kamer, maar dan steek ik maar een extra bureaulamp aan. =)

    Je STEEKT een bureaulamp aan? -lacht-
    Dat lijkt me niet handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen make-up opdoen? :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nah niet echt. ik doe een bureaulampje aan en zoveel make-up gebruik ik niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je STEEKT een bureaulamp aan? -lacht-
    Dat lijkt me niet handig.


    Joh, cool! Vette ontploffing daar zo ;'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De badkamer heeft best wel goede belichting, maar als ik in mijn kamer mijn make-up op wil doen word het echt een hell D:


    -

    Epitaph schreef:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wiltshire schreef:
    De badkamer heeft best wel goede belichting, maar als ik in mijn kamer mijn make-up op wil doen word het echt een hell D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wiltshire schreef:
    De badkamer heeft best wel goede belichting, maar als ik in mijn kamer mijn make-up op wil doen word het echt een hell D:



    Bij mij ook, maar daar doet mijn moeder altijd haar make-up, de spiegel is net te klein om er met z'n tweeen bij te kunnen.


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Geen make-up opdoen? :3

    This. Doe bijna nooit make-up op, dus geen last van :Y) (bovendien zorgt dat voor extra slaap 's ochtends :'D )


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    (...)
    This. Doe bijna nooit make-up op, dus geen last van :Y) (bovendien zorgt dat voor extra slaap 's ochtends :'D )


    Ik doe er ook maar hooguit 10-15 minuten over. Maar door het licht doe ik het ook soms gewoon niet. :c


    Your make-up is terrible