• Nu kun je dus ook een collectie met TH-T-shirts bij JBC kopen, en dat vind ik gewoonweg afzetterij!

    JBC maakt gwoon gebruik van het succes van tokio hotel! >:(

    en zij zijn niet de enigsten die ervan gebruik maken, denk maar aan al die winkels die namaakgerief van tokio hotel verkopen nzo!

    Volges mij zijn die NII Neb...ma die Spulle in dn buzzy wel ze...
    xx(H)


    everybody needs a song.

    wat is jbc?

    JBC is een kledingwinkel...ik Denk dat dit belgisch is... ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    je ziet toch ook veel th kleren op de markt.. ook vet nep


    You'd took my breath but I'll survive.

    trouwens, ook in de LONDON


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik heb ook meerdere shirts, geen idee of ze nep of echt zijn, en srry het kan me weinig schelen, zolang ik ze mooi vind, en ze zitten lekker, vind ik het best!!=D

    Mja !!Ik Wil Graag Da Topke Hebben Zo Waar Bill Opsta!!En Da Verkoipen ze In De jbc Ma Kga ok eerst zien Of dat da Ni Nep is!!


    A Shipwreck In The Sand

    die zijn niet nep, omdat daar rechten op staan, anders is dat plagiaat ofzo xD
    een vriendin van me zit op de mode-academie x)
    ik vind ze ook zot duur, want ik heb de mijne voor 15 euro gekocht en die zijn ook echt, maar mijn moeder gaat die bij jbc betalen dus vind ik het niet erg xD


    15 euro valt nog wel mee. Ik heb een shirt van TH voor 20 euro en een shirt van HIM voor 25 euro xP

    Niet bij JBC, maar toch.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    zien die dan nep??
    tja .. vind ze wel mooj en vind het ook nt egt dat ze vn hun suc6 profiteren

    x


    A. ikmisje.

    Voor mij maakt het niks uit, maar ik hou er niet van als het er heel goedkoop uitziet (Wibra stijl) ofzo, maar ja ik heb geen kleding van TH, misschien komt dat nog..:)
    ik heb wel een paar tijdschriftposters en nu twee buttons van de Hitkrant 1 met Tom en 1 met Bill


    It's heavy but you are not the only one

    ik ben van gedachte verandert die dingen zien er hardstikke fake uit !!
    en kzie die reclame overal hangen t-shirts van tokio hotel
    op de duur zou je denken dat het geen band is...

    ik heb een T-shirt zien hangen en op het label stond
    www.deutschrock.de

    Hoeveel kost da zo'n T-shirt?! xD
    Ivy x.