• 'Tokio hotel zijn wijve, tokio hotel is emo, en tokio hotel is gay!' dat hore we wel vaker, maar nu effe serieus, zou ook maar een jongen naar georg, gustav of tom fluiten met het gedacht dat ze een meisje ware? ik denk dat die mense echt een brilletje nodig hebbe :D
    Bill kleedt zich emo, maar hij is een vrolijk persoon en is omadat hij zich schminkt de hele band homo? sommige mense denke echt ni na...

    Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg :D

    wahahahhahaha!! noujah... georg heeft wel lang haarXD maar heb je dact lichaam gezien?(H) das niet het lichaam van een weiffie hoor:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    wahahahhahaha!! noujah... georg heeft wel lang haarXD maar heb je dact lichaam gezien?(H) das niet het lichaam van een weiffie hoor:P


    da bedoel ik! en als er nu een jnge iets heeft me een meisje da op gustav lijkt... arme jonge! :D

    hahahahahahhaaaa *kan niet bijkomen van het lachen*
    >>>Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg <<<
    ik denk omdat bill de leider is van de groep is..
    hij krijgt veeel meer aandacht enzo!
    *ik lach weer verder*

    :P

    Dat Bill soms vrouwelijke doeningen heeft, dat is wel zo.. (maar das gwoon Bill, en Bill is sexy :P) maar het probleem is, dat die haters Bill alleen maar homo noemen omdat hij zich schminkt :S wnt dat Bill lipgloss draagt, dat weten alleen de egte fans..Ze noemen Bill dus homo zonder reden!

    maar betekend make-up nu homo?? Kijk naar de jongens van Green Day -niet homo-, kijk naar de jongens van 30STM -niet homo-, kijk naar de jongens van Cinema Bizarre -niet homo, wel raar- kijk naar Pete Wentz -niet homo..een zeeerrr sexy-, kijk naar Gerard Way -niet homo-...tog wel duidelijk??

    dat Bill meer make-up gebruikt dan de meeste, betekent niet dat hij meer homo is, nee het betekent dat hij nog sexier is dan die andere :P

    een vriend van mij draagt ook make-up, is ie drm dan homo?? nee ö

    hahahahahahhaaaa *kan niet bijkomen van het lachen*
    >>>Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg <<<
    ik denk omdat bill de leider is van de groep is..
    hij krijgt veeel meer aandacht enzo!
    *ik lach weer verder*


    haha xD een vriendin van mij was pokke-jaloers, omdat ze een foto had gevonden waarop Tom een meisje knuffelt, ze was egt zo pissed daarover! Bleek dat het Georg maar was.. xD ze gave elkaar een knuffel op een award-uitreiking en ze hadde gewonne. was egt hylarisch xD

    hahahahahahhaaaa *kan niet bijkomen van het lachen*
    >>>Haha, Oeeh zie daar een sexy meisje, ahnee, tis georg <<<
    ik denk omdat bill de leider is van de groep is..
    hij krijgt veeel meer aandacht enzo!
    *ik lach weer verder*


    haha xD een vriendin van mij was pokke-jaloers, omdat ze een foto had gevonden waarop Tom een meisje knuffelt, ze was egt zo pissed daarover! Bleek dat het Georg maar was.. xD ze gave elkaar een knuffel op een award-uitreiking en ze hadde gewonne. was egt hylarisch xD



    Wahahaaha omg ,dies egt leuk man!:PBleek het Georg te zyn xD die vriendin vna yauu zal zich hebben geschaamd! xD


    Lalalalalalalala.

    als ik aan mensen uit mijn klas (haters) vraag: "wie zitten er in th?" is het enige wat ze zeggen... billl


    You can't win the match if you can't beat the best.

    als ik aan mensen uit mijn klas (haters) vraag: "wie zitten er in th?" is het enige wat ze zeggen... billl


    mense bij ons op school vroege vorige keer of bill, dries, en die andere twee in hun polse snee, wie is dries? die ene me die pet :D tja, negere dus :D

    Idd, ik ken ook een paar mensen die eerst dachten dat Tom een meisje was :O Dan ben je echt onwijs blind...


    Sweet dreams will come true.

    njah die mensen moet je dan geen aandacht geven =.=
    ik denk dat ze heus wel weten dat gustav geen meisje is de rest trouwens ook ...

    xx!

    de mensen kijken niet om Bill heen... hallo er zijn nog meer mensen in TH ik denk dat de meesten eerst Bill zien (hij is het meest aan het woord etc.) en dan denken emo/homo/etc. en dan niet verder kijken naar de rest van de band... jammer


    I am an idiot, I move.

    de mensen kijken niet om Bill heen... hallo er zijn nog meer mensen in TH ik denk dat de meesten eerst Bill zien (hij is het meest aan het woord etc.) en dan denken emo/homo/etc. en dan niet verder kijken naar de rest van de band... jammer
    ja das voledig waar :)

    xxx

    nja, ik vind dat ze een eigen styl hebben, en dat je daar van houd of niet. dus.. ik weet niet echt watde bedoeling hier is..


    You'd took my breath but I'll survive.

    bill is de frontman; dus daarom zullen mensen als ze hem zien meteen een oordeel klaar hebben. maar als je verder kijkt, weetje zelf wel, dat er zo veel meer is dan alleen bill (&zn uiterlijk)!


    it's cool to know nothing.