• Iedereen weet dat Louis Tomlinson ooit het gekke idee had van één nacht, samen met zijn beste vriend Stan, naar Ibiza te gaan en alle problemen voor één nacht te vergeten. Wat als iemand aan de andere kant van de wereld net het zelfde idee had? Na dat ze toch al diep genoeg in het glas hadden gekeken beleefden ze samen de nacht van hun leven. Maar wanneer ze terug zijn in hun vaderland, Louis in Engeland en [..] in spanje zelf, herinneren zich niets meer, maar ze missen iets. Ze voelen zich anders, raar, alsof er een stukje ontbreekt in de puzzel van hun leven. Langzaam aan krijgen ze kleine aanwijzingen over alles wat er die nacht gebeurde en welk puzzelstukje nu precies ontbrak.


    Het klinkt misschien heel onorigineel, maar god, ik wil er zoveel meedoen. Ze gaan niet gewoon met elkaar in bed duiken ofzo, ze gaan écht gekke dingen doen (krul)
    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Extra?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 22:44 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik hou niet zo van dit soort verhalen aangezien ik het zelf nooit zou doen maar ik denk dat er wel mensen zijn die het zouden willen lezen


    Physics is awesome

    Ondanks het feit dat het met 1D, zou ik toch zeggen doen, want het idee lijkt me wel leuk :3