• Mijn moeder zit volgens mij huilend beneden, terwijl ik moet slapen. Alleen ik hoor haar stem en daaruit kan ik weer afleiden dat ze nogal overstuur is. Het gaat namelijk niet echt geweldig op haar werk en ze heeft deze zomer al een halve zenuwinzinking gehad vanwege haar vorige werk.
    En ik kan er gewoon godverdomme niet tegen als iemand het zo moeilijk heeft. Net, tijdens het eten, was ze er ook al over aan het vertellen en ik had eigenlijk zin om weg te lopen, omdat het gewoon half de sfeer verpestte. Het is niet dat ik altijd wil dat alles goed gaat ofzo, maar ik kan er gewoon niet tegen.
    Ik hoef geen advies ofzo, maar ik moest dit gewoon even kwijt. Anders had ik het gevoel dat het morgen op school er allemaal op de verkeerde manier uit zo komen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zoals jij het hier vertelt, komt het voor mij precies over alsof je jou moeder de schuld geeft


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Zoals jij het hier vertelt, komt het voor mij precies over alsof je jou moeder de schuld geeft


    Shoganai i ne~

    ik snap echt precies wat je bedoeld, want zo gaat het hier thuis dus ook (: bij mij gaan al die verhalen van mn moeder me ondertussen het ene oor in, en het andere er weer uit. natuurlijk is het inderdaad niet erg als het een keer niet goed gaat, maar als dat voor lange tijd aanhoud, is dat gewoon irritant. vooral als je er zelf niets aan kunt doen of zo..


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    monsterous schreef:
    ik snap echt precies wat je bedoeld, want zo gaat het hier thuis dus ook (: bij mij gaan al die verhalen van mn moeder me ondertussen het ene oor in, en het andere er weer uit. natuurlijk is het inderdaad niet erg als het een keer niet goed gaat, maar als dat voor lange tijd aanhoud, is dat gewoon irritant. vooral als je er zelf niets aan kunt doen of zo..


    Firm believer of all that is magic

    Negligible schreef:
    Zoals jij het hier vertelt, komt het voor mij precies over alsof je jou moeder de schuld geeft


    26 - 02 - '16

    Negligible schreef:
    Zoals jij het hier vertelt, komt het voor mij precies over alsof je jou moeder de schuld geeft

    Dan zal ik het later nog wel veranderen, want gisteren was ik nogal overstuur. Het is gewoon dat ik boos ben op het feit dat mama nog stééds geen goede werkplek heeft gevonden. De eerste was dan wel het best, maar ja, je kunt niet voorspellen dat alle anderen nóg slechter zijn... Ik zit nu op m'n mobiel, maar ik zal het later nog wat duidelijker uitleggen...


    Deep inside, I've never felt alive

    I know the feeling. Soms zitten we aan het eten, en heb ik dus net als jou ook zin om die stoel achterover te gooien en gewoon weggaan.


    Smile, like nothing could go wrong.

    Ik ken het. Mijn mama haar papa is niet zo lang gelden overleden en ik hoor haar redelijk vaak huilen of wakker worden in het midden van de nacht door een nachtmerrie en dat haat ik echt.


    effort never betrays you

    Zeg tegen haar dat het altijd erger kan?
    Mijn moeder was 2 jaar werkloos, ging in een winkel van m'n oom werken en na een jaar werd die gesloten. BAM, nu zit ze weer zonder baan. En ze is dinsdag 51 geworden, en er zijn echt weinig mensen die iemand van die leeftijd nog aannemen.


    "Do you believe monsters are born or made?"