• Hoi mensen:Y).
    Ik vroeg me af, wie heeft er allemaal gala, en met wat? (School, werk, etc.)

    En heeft iedereen al een jurk? Zo ja: zou je je geheim willen delen en vertellen waar je hem vandaan hebt. Ik weet namelijk echt gewoon níet waar ik een jurk moet halen, ben voor mijn gevoel al overal geweest :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Clove schreef:
    Le click



    Thaaanks! Ik zal daar 'es even kijken. (flower)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wandering schreef:
    (...)

    Nohh, ik bedoelde boks in de vorm van high five o:
    *mept terug*


    Ohhh, in dat geval:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ohhh, in dat geval:



    (stiekem is dat plaatje best geniaal:W)

    Wapenstilstand?(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Schoolgala van Niksel.
    Die haalt haar jurken in Amsterdam, bij kleine winkeltjes, de H&M, New Yorker of zulke winkels.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wandering schreef:
    (...)

    (stiekem is dat plaatje best geniaal:W)

    Wapenstilstand?(bloos)


    Hm. Misschien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm. Misschien (cat)


    Graag of niet(bat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haat Gala, ik ben vaak helemaal forever alone aan het kijken naar dansende stelletjes die zoenen 'under the mistletoe'. -.-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Van bij de V&D.
    Van Jane Norman. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb voor binnenkort een galajurk nodig voor een fotoshoot, en ik leen er altijd eentje van een vriendin van mijn moeder, die dezelfde maat heeft. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb nog nooit een gala gehad, maar het lijkt me wel super vet om in zo'n jurk rond te lopen. :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb volgend jaar hopelijk gala, aan het eind van de zesde. Als ik dit jaar overga en volgend jaar slaag (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik weet niet waar je woont, maar in Almelo zit een winkel met allemaal gala jurken. Ik heb nog nooit een gala gehad, en als ik er een had zou ik daar mijn galajurk kopen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Twee jaar geleden had ik kerstgala, maar het viel echt tegen. De voorbereidingen waren nog leuker lol
    Anyway, ik had gewoon een jurk van Villa, en dan eentje die ik ook nog gewoon bij het uit gaan aankon.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:10 ]


    As travars

    Die jurken kan je serieus OVERAL halen..Elke winkel waar je komt hangen er feestjurken o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.