• Ik wilde in oktober al zó graag naar Red Hot Chili Peppers maar ze waren al binnen 10 minuten uitverkocht. Mááááár ik heb net een kaartje kunnen bemachtigen voor 28 juni in goffertpark!
    Ik ben zo blij nu! c:

    Waar zijn jullie blij om?


    your eyes are like stars in the night.

    Wat leuk! Ik ben blij dat ik over een maand naar Berlijn ga (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt súper awesome.
    Hmm.. niet echt blij om iets in het bijzonder(:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 16:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben blij omdat ik volgende week naar You Me At Six ga ;D


    Destroy what destroys you.

    Dat ik al mijn studiepunten binnen heb die ik tot nu toe kon halen en mijn meisjes van de HAVO vanavond weer eens zie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    The Red Hot Chilipeppers zijn vet cool! Ik ben blij voor je. (bloos) Ik ben blij dat ik eindelijk mijn hart heb kunnen luchten bij mijn ouders en dat ik volgende week donderdag jarig ben. Dan word ik 16 en daar heb ik heel veel zin in, omdat ik vrijdag dan een feestje ga geven met vrienden. (A)


    26 - 02 - '16

    Niks, was een klotekutdag vandaag.

    Oee, da's vet! En helemaal nu 't in 't Goffertpark is! : D

    O, ik ben blij, omdat ik eindelijk inzie hoe iemand is en de schuld niet meer geheel op mezelf hoef af te schuiven ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 16:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben blij dat ik de uitslag binnen heb van een cluster en dat heb gehaald en een leuk gesprek heb gehad met een jongen die naja.. niet mis is :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah, nice. Een vriendin bij mij op school kreeg vandaag een smsje van haar moeder dat ze kaarten geregeld had, je wilt niet weten hoe ze ging gillen, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben blij met mijn nieuwe jurkje.
    En dat ik morgen Uggs tas en schoenen krijg. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik ben blij dat het weekend is

    Wat gaaf!!
    Hahah, ik ben blij dat het eindelijk weekend is. ;D


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Ik ben blij dat ik zondag jarig ben :'D

    Doet me denken aan mijn blijheidsverhaal. Ik wilde zoooo graag naar Ed Sheeran, maar toen was hij uitverkocht. Omdat ik zo verdrietig was heeft mijn vader alsnog kaartjes gekocht, hoewel ze veel duurder waren, dus nu mag ik alsnog.


    Felix

    Dat ik naar Disney ga (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.