• Ik kom net beneden, want mijn broertje was thuis gekomen met de pizza's. Ik doe de pizza's in de oven en ik vond het erg naar poep stinken. Dat klopte ook, want mijn broertje zei dat hij in de poep had gestaan buiten en dat nu in onze achtertuin aan het schoonmaken was. Geen punt dacht ik.
    Ik wilde mijn handen gaan wassen in de keuken, zie ik allemaal poep in de gootsteen liggen. Overal zaten spetters, helemaal in de gootsteen, op de muren. Óveral! Meneer had zijn schoen schoongemaakt ín de keuken, mét de vaatborstel. Wat helemaal ging spetteren dus, en is doodleuk naar buiten gegaan zonder schoon te maken! Gadverdamme!
    En wie kan het weer opruimen? Ik. Want meneer vond het niet erg, hij ging gewoon weer verder tv kijken. En juist omdat ik op hem uitflipte deed hij niks.

    Serieus. Dat dóe je toch niet in de keuken? Waar eten wordt gemaakt ?!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:25 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    What the fudge, ik zou hem echt helemaal uitflippen, bah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    What the fudge, ik zou hem echt helemaal uitflippen, bah.

    Ik flipte ook op hem uit, serieus, hier kan ik zó kwaad om worden!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik zou hem slaan (grapje), of hem dreigend aankijken. En dat weet hij het al... 'run ass run'.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:17 ]

    Ik dacht even dat je broertje ook zo slim was geweest om de pizza vol te spetteren. o.o
    Gelukkig maar van niet, want dan had je ook geen lekker eten. :o


    Let the Night embrace you

    Euhm, ik zou het niet opkuisen. Als mijn broer dat zou doen, zou ik hem dwingen het zelf op te kuisen, ik ga echt niet voor meid spelen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat is echt onhygiënisch en heel er goor, dat hoor je inderdaad niet in de keuken te doen. Het is ook goed dat je bent geflipt tegen 'm, want dat verdient ie ook!


    We accept the love we think we deserve.

    Pusheen schreef:
    Ik dacht even dat je broertje ook zo slim was geweest om de pizza vol te spetteren. o.o
    Gelukkig maar van niet, want dan had je ook geen lekker eten. :o


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Pusheen schreef:
    Ik dacht even dat je broertje ook zo slim was geweest om de pizza vol te spetteren. o.o
    Gelukkig maar van niet, want dan had je ook geen lekker eten. :o

    Nee, die lagen gelukkig buiten bereik, maar de vieze vaat die nog op het aanrecht stond zat ook hélemaal onder.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Padalecki schreef:
    Euhm, ik zou het niet opkuisen. Als mijn broer dat zou doen, zou ik hem dwingen het zelf op te kuisen, ik ga echt niet voor meid spelen.

    Als ik het niet deed, zat de hele keuken onder de poep. Daar had ik niet zo'n zin in.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Padalecki schreef:
    Euhm, ik zou het niet opkuisen. Als mijn broer dat zou doen, zou ik hem dwingen het zelf op te kuisen, ik ga echt niet voor meid spelen.

    Inderdaad. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik had de tv voor zijn neus uitgedrukt en hem alles laten schoonmaken en aneders kreeg hij geen eten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou even zijn tanden schrobben met die vaatborstel.
    That'll teach him.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zou echt zo boos worden. Ik was een keer samen met mn oudere broer onder de modder thuis gekomen - we namen het ruiterpad ipv het fietspad terwijl het geregend hadxD -. Was meneer ook te goed om schoon te maken, mocht ik alles schoon gaan maken voor onze ouders kwamen, samen met mn zusje gelukkig. Maar hij deed niets, hij vond modder namelijk vies. En dus wilde hij absoluut niet meer modder aan raken. Hij had zich omgekleed en that's it.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Ik zou echt zo boos worden. Ik was een keer samen met mn oudere broer onder de modder thuis gekomen - we namen het ruiterpad ipv het fietspad terwijl het geregend hadxD -. Was meneer ook te goed om schoon te maken, mocht ik alles schoon gaan maken voor onze ouders kwamen, samen met mn zusje gelukkig. Maar hij deed niets, hij vond modder namelijk vies. En dus wilde hij absoluut niet meer modder aan raken. Hij had zich omgekleed en that's it.

    Dat herken ik maar al te goed.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou heel boos zijn geworden. Maak de tv uit en zeg dat hij de keukem moet schoonmaken. Anders geen eten. En als hij dan nog weigert, pak de duimschroeven erbij(duivel)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.